Innowacyjne rozwiązania w zakresie podniesienia jakości obsługi – Zintegrowany Moduł Wsparcia
Innowacyjne rozwiązania w zakresie podniesienia jakości obsługi – Zintegrowany Moduł Wsparcia
Jaka była przyczyna wdrożenia Zintegrowanego Modułu Wsparcia.
Głównym przyświecającym nam celem było zwiększenie wygody naszych klientów i oszczędzenie ich cennego czasu. Przed wdrożeniem Zintegrowanego Modułu Wsparcia, nasi klienci musieli pamiętać, na jaki adres mailowy wysyłać zgłoszenia lub pod jakim adresem strony znajdował się Panel Systemu Zgłoszeń Serwisowych. Dla klientów, którzy często wykonywali zgłoszenia lub koordynowali je w ramach całej swojej firmy, nie stanowiło to żadnego problemu, jednak dla klientów sporadycznie zgłaszających swoje problemy, było to stosunkowo niewygodne. Kolejnym argumentem za wdrożeniem i kolejną istotną korzyścią dla naszych klientów, było posiadanie na wyciągnięcie ręki, zawsze aktualnej, sprawdzonej i najnowszej wersji programu Zdalnego Wsparcia. Przed wdrożeniem, za każdym razem, kiedy nasi inżynierowie potrzebowali, aby klient uruchomił Program Zdalnego Wsparcia, zdarzało się, że cześć klientów ściągała go kolejny raz, zajmując niepotrzebnie zasoby komputera. Również bardzo często okazywało się, że użytkownicy korzystali z przestarzałych wersji Programu Zdalnego Wsparcia posiadających dużo błędów oraz luk w zabezpieczeniach.
Jak wdrożenie Zintegrowanego Modułu Wsparcia uprawniło pracę naszych klientów czyniąc ją jeszcze bardziej wygodną i szybszą.
Od momentu wdrożenia Zintegrowanego Modułu Wsparcia, wszystkie potrzebne funkcje do kontaktu są dostępne w jednym miejscu w jednym menu. Klienci nie muszą każdorazowo ściągać Programu Zdalnego Wsparcia i posiadają cały czas najnowszą aktualną wersję oprogramowania. Dodatkowo w bardzo intuicyjnym i przystępnym menu, mają dostęp do Panelu Systemu Zgłoszeń Serwisowych, jak również wysłania zgłoszenia bezpośrednio z klienta poczty e-mail. Zintegrowany Moduł Wsparcia w znaczy sposób uprościł i ujednolicił metody kontaktu z naszymi klientami przyśpieszając naszą obsługę oraz wygodę klientów.
Plany na przyszłość związane ze Zintegrowanym Modułem Wsparcia.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, inżynierowie działu technicznego Centrum Systemów Komputerowych nieustannie rozwijają oraz udoskonalają funkcjonalność Zintegrowanego Modułu Wsparcia. W naszych planach jest dodanie wielu ciekawych i pomocnych funkcji, takich jak: dostęp do funkcji Czatu w Systemie Zgłoszeń Serwisowych, podgląd do statusu naprawy sprzętu, jak i wysłanie zapytania do działu sprzedaży.