Obsługa informatyczna w Gliwicach

Obsługa informatyczna w Gliwicach

Usługi informatyczne CSK

W ramach kompleksowej obsługi informatycznej Twój biznes będzie miał zapewnione profesjonalne wsparcie na wszystkich płaszczyznach odpowiadających za utrzymanie ciągłosci ruchu, zabezpieczenia danych oraz wsparcie i zapewnienie oczekiwanej przez użytkowników funkcjonalności.

Nie bez znaczenia jest też proaktywny monitoring działający 24/7 i mający na celu automatyzacje procesów wykrywania, zapobiegania oraz zwalczania błędów. Takie podejście kształtuje realną perspektywę redukcji niepożądanych awarii do minimum, a w razie ich wystąpienia pozwala nam na szybkie i skuteczne ich usunięcie.

Nasi specjaliści stanowią pierwszą linię wsparcia, a kontakt z nami jest łatwy i przyjemny dzięki całodobowemu systemowi zgłoszeń. Specjalizujemy się również w wielu dodatkowych usługach informatycznych takich jak: wsparcie projektowe, migracje oraz nowe wdrożenia.

Wśród naszych bardziej zaawansowanych usług znajdziesz m.in. administrowanie serwerami, usługi typu Disaster recowery, wirtualizację sieci i serwerów, a także usługi udostępniania zasobów w chmurze bazujące na infrastrukturze hiperkonwergentnej. Oferujemy usługi chmury oraz oprogramowanie w wielu popularnych modelach, takich jak: PaaS, IaaS, SaaS czy BaaS. Wszystkie nasze działania realizowane są z pomocą partnerów, wśród których znajdują się m.in. rozwiązania pochodzące od Dell, Microsoft, Veeam, Vmware, Cisco, Ubiquiti czy Fujitsu.

CSK — doświadczenie i kompetencje

Centrum Systemów Komputerowych to firma IT tworzona przez specjalistów i pasjonatów z branży. Początki naszej działalności sięgają wczesnych lat 90 i od tego czasu jesteśmy nieprzerwanie obecni na rynku, doskonaląc nasz główny produkt, jakim jest Kompleksowa Obsługa Informatyczna dla firm. Od momentu powstania skupialiśmy się na zapewnieniu naszym Klientom innowacyjnych usług najwyższej jakości z zakresu zarządzania systemami IT, bezpieczeństwo i ciągłość pracy systemów informatycznych. Następny etap stanowiło uzupełnienie oferty o rozwiązania renomowanych wówczas producentów, takich jak ADAX (JTT Computer) czy Optimus. Współpraca ta zaowocowała uzyskaniem certyfikatu oficjalnego partnerstwa z wymienionymi firmami.

Pierwsze lata funkcjonowania były jedynie początkiem dynamicznego rozwoju. Z biegiem czasu stale dostosowywaliśmy się do zmieniających się potrzeb naszych partnerów i Klientów. Zmieniały się rozwiązania i możliwości techniczne, a zapotrzebowanie na fachową obsługę IT stale rosło. W odpowiedzi na pojawiające się wyzwania, do oferty zostały włączone usługi outsourcingu IT w postaci naszego flagowego produktu, jakim jest Kompleksowa Obsługa Informatyczna. Wszystko realizowane było we wsparciu renomowanego partnera — Fujitsu.

W ostatnich latach działalności stale doskonaliliśmy umiejętności naszego zespołu oraz oferowane przez nas usługi informatyczne. W uznaniu naszych kompetencji uzyskaliśmy certyfikat Gold Partner firmy Dell EMC. Realizowana przez nas podstawowa obsługa informatyczna została uzupełniona również o dodatkowe pakiety działań. W efekcie dysponujemy własnym Data Center, dzięki czemu możemy lepiej dostosować się do potrzeb Klientów i oferować oczekiwane przez nich usługi.

Dziś jesteśmy odpowiedzialni za stałe zarządzanie systemem informatycznym dla ponad 100 klientów. Pod naszą opieką znajduje się 420 serwerów, a specjalistyczne wsparcie dociera do ok. 5000 tys. użytkowników. Podczas niemal 30-letniej historii naszej działalności wdrożyliśmy ponad 1200 najróżniejszych projektów informatycznych, a kolejne wyzwania tylko napędzają nas do dalszej pracy.

Obsługa informatyczna Gliwice

Dzięki rozproszonej strukturze organizacji obszar naszej działalności obejmuje całe województwo śląskie wraz z terenami ościennymi, a nawet dalej. Nasi specjaliści obsługują 30 tys. zgłoszeń rocznie, oferując pomoc na miejscu działania systemu lub zdalnie poprzez helpdesk.

Kompleksowa obsługa informatyczna i outsourcing IT realizowane przez doświadczonych specjalistów to gwarancja ciągłości systemu informatycznego oraz, co najważniejsze, bezpieczeństwa. Dzięki temu wszystkie firmowe dane będą odpowiednio chronione. W ostatnim czasie z wiadomych przyczyn wzrosło zapotrzebowanie na systemy zapewniające właściwe funkcjonowanie podczas pracy zdalnej. Systemy firmowe stają więc przed kolejnym wyzwaniem — jak sprawić, by ten sposób pracy był równie dogodny i bezpieczny, jak standardowa praca biurowa. W tym przypadku opieka specjalistów czy ich doświadczenie we wprowadzaniu sprawdzonych rozwiązań jest szczególnie istotne.

Potrzebujesz więcej informacji?

Chcesz dowiedzieć się więcej
na temat obsługi informatycznej?

Skontaktuj się z nami!