Obsługa informatyczna we Wrocławiu

Outsourcing informatyczny dla firm z Wrocławia
Helpdesk, czyli wsparcie dla użytkowników, to jeden z najważniejszych, chociaż rzadko docenianych elementów bezpiecznego funkcjonowania i rozwoju każdej firmy wykorzystującej rozwiązanie informatyczne. Obecnie coraz więcej osób zarządzających firmami zwraca uwagę no fakt, że to właśnie helpdesk jestem motorem rozwojowym ich firm oraz jedną z najważniejszych usług świadczonych w ramach obsługi informatycznej dla firm, zaraz po usługach związanych z utrzymaniem ciągłości pracy oraz usługach związanych z zapewnieniem poufności bezpieczeństwa danych.
Kompetentna pomoc informatyczna dostosowana do potrzeb Twojej firmy
Nowoczesna infrastruktura IT, na której można w pełni polegać, to obecnie absolutne minimum, które powinna posiadać każda poważnie podchodząca do działania i rozwoju firma. Działania z zakresu właściwej obsługi informatycznej, zarządzania infrastrukturą, zapewnienia bezpieczeństwa danych i odpowiedniego monitorowania serwerów, to podstawa każdego biznesu. Tylko kontrola wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów IT jest gwarancją sprawności i niezawodności działania Twojego systemu informatycznego.
Centrum Systemów Komputerowych gwarantuje dla firm z Wrocławia szeroki wybór usług IT, dostosowanych do ich potrzeb. Wybierz doświadczoną firmę, która zapewni Ci optymalne rozwiązania. Korzystaj z pełnego wsparcia CSK!
Kompleksowa Obsługa Informatyczna we Wrocławiu
Jakie usługi dla firm oferujemy w ramach obsługi informatycznej
Usługi informatyczne dla firm zawierają szeroki zakres czynności, których celem jest zapewnienie ciągłości pracy, niezawodności infrastruktury informatycznej, bezpieczeństwa i poufności danych. Podstawowe usługi obejmują: stałe zarządzanie infrastrukturą informatyczną w krytycznych obszarach bezpieczeństwa danych i ciągłości pracy (administrowanie serwerami, pamięciami masowymi, urządzeniami sieciowymi oraz systemami operacyjnymi serwerów jak też rozwiązaniami zwirtualizowanymi) oraz całodobowy, proaktywny monitoring systemów serwerowych i urządzeń końcowych. Ponadto, ważną rolę w całym procesie obsługi IT odgrywa wsparcie udzielane przez specjalistów w formie helpdesku dla użytkowników i informatyków. Wybierając kompleksową obsługę informatyczną, zwiększasz niezawodność dostępu do danych, poprawiasz ciągłość pracy, zwiększasz poziom bezpieczeństwa i wzmacniasz konkurencyjność Twojej firmy.
Bezpieczeństwo cyfrowe jest podstawą dzisiejszego biznesu, dlatego potrzebujesz partnera, który posiada wymagane doświadczenie i długą historię obecności na wymagającym rynku usług IT. Kompleksowa obsługa informatyczna obejmuje wsparcie na wyższym poziomie technologicznym i jakościowym. Budujemy naszą przewagę dzięki zaawansowanym narzędziom informatycznym i zaawansowanej automatyzacji prac. Usługi dodatkowe, takie jak wdrożenia, migracje, wirtualizacja, a także chmurowe w oparciu o infrastrukturę hyperkonwergentną w dedykowanym DataCenter, zapewniają elastyczną i kompleksową usługę każdej szybko rozwijającej się firmie, bez względu na jej rozmiar i potrzeby.
Usługi IT dla firm z Wrocławia
Nasza firma, Centrum Systemów Komputerowych, oferuje profesjonalne wsparcie informatyczne dla klientów biznesowych również z okolic Wrocławia, niezależnie od ilości i rodzaju używanych urządzeń oraz serwerów.
Co możemy zaoferować?
Kompleksowa Obsługa Informatyczna to komplet usług z zakresu utrzymywania i eksploatacji infrastruktury informatycznej, a także wsparcie dla pracowników.
- Audyty IT — Pełna analiza infrastruktury informatycznej, wykrywanie potencjalnych zagrożeń związanych z bezpieczeństwem, tworzenie raportu z wnioskami i zaleceniami.
- Projektowanie infrastruktury — Projektowanie koncepcyjne, modernizacja i dostosowywanie systemów IT, optymalizacja działania istniejących rozwiązań.
- Migracje i wdrożenia — Przenoszenie systemów informatycznych ze starych i nieobsługiwanych platform na nowe, tworzenie skomplikowanych rozwiązań od podstaw.
- Wirtualizacja — tworzenie środowisk wirtualnych.
- Klastry HA i FT – wdrażanie i optymalizacja złożonych elementów infrastruktury IT, aby uzyskać pożądaną niezawodność, skalowalność i efektywność.
- Rozwiązania systemowe — Projektowanie i tworzenie gotowych platform w wymiarze wirtualizacji, warstwy systemowej i aplikacji.
Obsługa informatyczna – jakie korzyści?
Z oferowanych przez CSK usług IT możesz skorzystać w celu osiągnięcia pewności ciągłości działania Twojej firmy, dostępu do sprawdzonych i przejrzystych procedur w zakresie komunikacji i współpracy oraz wsparcia dla użytkowników w zakresie wiedzy i umiejętności. Zależy nam na zapewnieniu Ci profesjonalnej i kompetentnej obsługi IT. Dzięki naszym działaniom możesz liczyć na standaryzację pracy systemów IT, automatyzację oraz indywidualne podejście do Twoich potrzeb.
Bezpieczeństwo danych, które osiągamy w wielu aspektach – na przykład poprzez wprowadzenie redundantnych systemów kopii zapasowych, ich regularnego monitorowania i okresowych testów weryfikacyjnych. Wsparcie dla użytkowników — nasz zespół specjalistów jest gotowy pomóc w każdej sytuacji, a zgłoszenia można wysyłać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Przejrzysta forma współpracy dzięki prostym procesom rozliczeń oraz łatwemu dostępowi do panelu zgłoszeń. Elastyczna forma współpracy dzięki możliwości wyboru odpowiednich usług i ich ilości. Skalowalność obsługi i pełne wsparcie. Kompetencje – dzięki ponad 30 letniemu doświadczeniu potwierdzonym kilkudziesięcioma certyfikatami i specjalizacjami, a także obecność ponad 200 stałych partnerów, to dowód naszej wysokiej jakości usług. Nowoczesne technologie — korzystamy z unikalnych rozwiązań informatycznych, które wyprzedzają konkurencję.
Firma informatyczna Wrocław
CSK — czyli Centrum Systemów Komputerowych to sprawdzone przedsiębiorstwo z branży IT, obecne na rynku od ponad 30 lat. Pierwsze nasze działania w zakresie wsparcia systemów informatycznych miały miejsce już w 1992 roku i od tego czasu nieustannie rozwijamy nasze usługi, aby zawsze o krok wyprzedzać konkurencję. Dla naszych klientów wybieramy wyłącznie najlepsze, sprawdzone i rekomendowane przez producentów rozwiązania, korzystając z produktów, takich dostawców jak Dell EMC, Microsoft, Vmware, Cisco, UbiQuiti czy Fujitsu. Aktualnie z powodzeniem realizujemy obsługę ponad 30 tys. zgłoszeń technicznych rocznie. Zajmujemy się obsługą klientów z różnych branż i segmentów rynku. Mimo dużej liczby klientów udaje nam się do każdego klienta podejść w sposób indywidualny i kompleksowy. Mamy bowiem świadomość, że najlepsza obsługa IT, to ta dostosowana do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Skontaktuj się z nami, aby poznać jakie możliwości niesie współpraca w zakresie stałej obsługi informatycznej.
Potrzebujesz więcej informacji?
na temat obsługi informatycznej?