Obsługa informatyczna w Tarnowskich Górach

Obsługa informatyczna w Tarnowskich Górach

Usługi informatyczne CSK

Outsourcing informatyczny dla firm z Tarnowskich Gór

Helpdesk, czyli wsparcie dla użytkowników, to jeden z najważniejszych, chociaż rzadko docenianych elementów bezpiecznego funkcjonowania i rozwoju każdej firmy wykorzystującej rozwiązanie informatyczne. Obecnie coraz więcej osób zarządzających firmami zwraca uwagę no fakt, że to właśnie helpdesk jestem motorem rozwojowym ich firm oraz jedną z najważniejszych usług świadczonych w ramach obsługi informatycznej dla firm, zaraz po usługach związanych z utrzymaniem ciągłości pracy oraz usługach związanych z zapewnieniem poufności bezpieczeństwa danych.

Firma informatyczna na miarę potrzeb Twojego biznesu

Centrum Systemów Komputerowych jako wyspecjalizowana firma informatyczna oferuje dla klientów z Tarnowskich Gór profesjonalne wsparcie IT dla biznesu na wszystkich płaszczyznach dotyczących utrzymania ciągłości działania, bezpieczeństwa danych oraz zapewnienia funkcjonalności wymaganej przez użytkowników. Integralnym elementem naszego działania jest proaktywny monitoring działający w trybie 24/7, który ma na celu automatyzację procesów wykrywania, unikania oraz eliminacji błędów, dzięki czemu możliwe jest zminimalizowanie niechcianych zakłóceń, a w razie ich wystąpienia, skuteczna ich naprawa.

 

Możesz łatwo otrzymać wsparcie naszych specjalistów dzięki całodobowej dostępności systemu zgłoszeń. Nasi inżynierowie zapewnią Twojej firmie pierwszą linię wsparcia w systemowych obszarach IT. Nasz zespół oferuje pełną obsługę informatyczną dla firm, jak też inne, zaawansowane usługi informatyczne, w tym projektowanie, migracje i nowe wdrożenia oprogramowania. Oprócz tego mamy również do zaoferowania bardziej złożone usługi, takie jak administrowanie serwerami, usługi związane z procesami Disaster Recovery, wirtualizację sieci i serwerów, a także usługi udostępniania zasobów w chmurze. Oferujemy usługi chmury i oprogramowanie w różnych modelach, takich jak PaaS, IaaS, SaaS oraz BaaS. Stale współpracujemy z wieloma producentami renomowanych rozwiązań takich jak Dell, Microsoft, Veeam, Vmware, Cisco, Ubiquiti i Fujitsu.




Kompleksowa Obsługa Informatyczna w Tarnowskich Górach

CSK — doświadczenie i kompetencje

Oprócz ugruntowanej wiedzy i posiadanych kwalifikacji nie bez znaczenia jest również wysoka jakość obsługi klienta. Przekazujemy wiedzę i wykorzystujemy nasze umiejętności, aby sprostać oczekiwaniom i wymaganiom naszych klientów. Każdego dnia dążymy do optymalizacji procesów i poprawy jakości świadczonych usług. Centrum Systemów Komputerowych to sprawdzeni specjaliści i miłośnicy informatyki, którzy od początku istnienia firmy skupiają się na zapewnianiu klientom zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań IT. Od lat 90. ciągle się rozwijamy, starając się udoskonalać nasz główny produkt – Kompleksową Obsługę Informatyczną dla firm. Nawiązaliśmy także współpracę z renomowanymi producentami, co pozwoliło otrzymać certyfikat oficjalnego partnerstwa kluczowych dostawców światowych technologii dla IT.

Początki działalności okazały się preludium do dynamicznego rozwoju. Wraz z upływem czasu stale modyfikowaliśmy swoje usługi w celu sprostania rosnącym potrzebom naszych klientów i szybko rozwijających się technologii. Wprowadzane przez nas nowe usługi są odpowiedzią na zmiany w technologiach i wzrost zapotrzebowania na fachową pomoc IT. W odpowiedzi na te wyzwania, naszą ofertę poszerzyliśmy o Kompleksową oraz Hybrydową Obsługę Informatyczną. Nasze usługi są realizowane z zastosowaniem rozwiązań Dell i Fujitsu, szczególnie w zakresie krytycznych elementów infrastruktury IT.

 

Od wielu lat dbamy o to, aby nasze kwalifikacje były na najwyższym poziomie. Zdobyliśmy wyróżnienie w postaci certyfikatu Gold Partner firmy Dell EMC, a także uzupełniliśmy naszą podstawową ofertę o dodatkowe rozwiązania przygotowane specjalnie z myślą o potrzebach dynamicznie rozwijających się firm. Jednym z takich rozwiązań jest nasze własne Data Center, które pozwala nam lepiej sprostać oczekiwaniom naszych klientów i zapewnić im dostęp do wielu pożytecznych usług chmurowych.

 

Aktualnie mamy pod naszą pieczą stałe administrowanie systemami informatycznymi ponad 200 firm. Nasza opieka obejmuje również kilkaset serwerów, a do kilku tysięcy użytkowników jest adresowany nasz helpdesk — specjalistyczna pomoc. Przez prawie trzy dekady naszej działalności zrealizowaliśmy ponad 1200 projektów informatycznych, a wyzwania wciąż napędzają nas do dalszego działania.



 

zarządzanie infrastrukturą serwerów i macierzy
monitorowanie ciągłości pracy, bieżące administrowanie, optymalizacja pracy i wydajności, kontrola obciążenia, aktualizacja oprogramowania systemowego, zarządzanie zasobami oraz usuwanie wszelkich problemów,
zarządzanie bezpieczeństwem danych
rozumiane jako zapewnienie bezpieczeństwa samym danym poprzez kopie zapasowe, kopie zapasowe typu disaster recovery, jak również wdrażanie rozwiązań związanych z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych, i to zarówno w aspekcie technicznym jak i formalno-prawnym,
zarządzanie wydajnością i bezpieczeństwem w sieci
konfiguracja, wirtualizacja i optymalizacja zasobów sieciowych, zabezpieczenie sieci wewnętrznej na styku z siecią Internet, prawidłowa konfiguracja sieci bezprzewodowych uwzględniająca wymogi funkcjonalności, wydajności i bezpieczeństwa,
wdrażanie systemów bezpieczeństwa zorientowanych na przeciwdziałanie skutkom złośliwego oprogramowania oraz eliminacja lub minimalizacja efekty tego typu incydentów,
zapewnienie ciągłości pracy poprzez wdrażanie rozwiązań technicznych eliminujących pojedyncze punkty awarii,
zapewnienie wsparcia dla użytkowników w zakresie ich bieżących problemów,
prowadzenie dokumentacji technicznej dla infrastruktury IT,
usługi doradcze oraz konsultacje w zakresie planowania rozwoju zasobów i systemów informatycznych.

Obsługa informatyczna Tarnowskie Góry

Dzięki decentralizacji nasza działalność obejmuje terytorium całego województwa śląskiego, jak też sąsiednich województw. Co roku obsługujemy ponad 30 tysięcy zgłoszeń serwisowych od naszych klientów, zapewniając im zdalne wsparcie (helpdesk) oraz wsparcie lokalne.

 

Kompleksowa Obsługa Informatyczna oraz zaawansowane usługi IT oferowane przez doświadczonych ekspertów to gwarancja sprawnego działania systemów informatycznych Twojej firmy i ich bezpieczeństwa. Z uwagi na obecne wymogi rynkowe i dużą konkurencyjność oraz stałą presję na koszty, systemy firmowe muszą sprostać nowym wyzwaniom, zapewniając optymalną jakość i bezpieczeństwo danych. Wsparcie, jakim są doświadczeni specjaliści i zastosowanie zweryfikowanych rozwiązań, jest w tym przypadku nieocenione. Skontaktuj się z nami, aby sprawdzić jakie korzyści odniesie Twoja firma ze współpracy z nami.





Potrzebujesz więcej informacji?

Chcesz dowiedzieć się więcej
na temat obsługi informatycznej?

Skontaktuj się z nami!