Obsługa informatyczna w Czechowice-Dziedzice

Obsługa informatyczna w Czechowice-Dziedzice

Usługi informatyczne CSK

Outsourcing informatyczny dla firm z Czechowice-Dziedzice

Helpdesk, czyli wsparcie dla użytkowników, to jeden z najważniejszych, chociaż rzadko docenianych elementów bezpiecznego funkcjonowania i rozwoju każdej firmy wykorzystującej rozwiązanie informatyczne. Obecnie coraz więcej osób zarządzających firmami zwraca uwagę no fakt, że to właśnie helpdesk jestem motorem rozwojowym ich firm oraz jedną z najważniejszych usług świadczonych w ramach obsługi informatycznej dla firm, zaraz po usługach związanych z utrzymaniem ciągłości pracy oraz usługach związanych z zapewnieniem poufności bezpieczeństwa danych.

Zabezpiecz swoją firmę korzystając z usług stałej obsługi informatycznej

Wśród wielu zadań i procesów związanych utrzymaniem wszystkich systemów informatycznych w firmie, na szczególną uwagę zasługują działania dotyczące krytycznych elementów infrastruktury IT. To one właśnie odpowiadają za tak newralgiczne aspekty jak: zapewnienie ciągłości działania (utrzymanie ruchu) oraz bezpieczeństwo i poufność danych. Są to obszary, które na pierwszy rzut oka są niewidoczne i działają jako tło dla pozostałych aplikacji i systemów IT. Wszyscy na ogół zwracają uwagę na kwestie wsparcia dla użytkowników, bieżące działania serwisowe, zarządzanie aplikacjami typu ERP/MRP lub na przykład kwestie związane ze stroną internetową. Jednak decydującym elementem, warunkującym sprawne działanie całej firmy są właśnie elementy krytyczne takie jak: serwery, systemy kopii zapasowych, zasilanie awaryjne, bezpieczeństwo sieci, usługi chmury i wiele innych obszarów infrastruktury informatycznej, na które przeciętny użytkownik nie zwraca z reguły uwagi, koncentrując się na końcowym efekcie jej działania.



Kompleksowa Obsługa Informatyczna w Czechowice-Dziedzice

Czechowice-Dziedzice — zaawansowane usługi informatyczne

Wychodząc naprzeciw potrzebom firm w zakresie obsługi krytycznych elementów infrastruktury informatycznej, Centrum Systemów Komputerowych przygotowało pakiet usług składających się na stałą obsługę informatyczną dla firm. Stała obsługa informatyczna jest adresowana zarówno do firm, które posiadają swojego informatyka, jak również do firm z mniejszą infrastrukturą informatyczną, z mniejszą ilością użytkowników i urządzeń, dla których zatrudnianie własnego informatyka byłoby nieopłacalne. W przypadku klientów posiadających własnego informatyka, optymalnym rozwiązaniem jest obsługa informatyczna w wariancie hybrydowym. Wariant hybrydowy zakłada, że firma dostarczająca usługi outsourcingu IT, zajmie się obsługą krytycznych elementów infrastruktury, będzie realizowała usługi wsparcia (helpdesk) dla informatyka oraz będzie go uzupełniała w przypadku urlopu, zwolnień chorobowych i innych nieobecności w pracy. W efekcie informatyk będzie mógł lepiej zająć się wsparciem dla użytkowników oraz pozostałymi zadaniami związanymi z systemami informatycznymi w jego firmie (systemy ERP, strona internetowa, itp). Niewątpliwą korzyścią dla firmy, która skorzysta z takiego rozwiązania jest pewność ciągłości wsparcia dla systemów i użytkowników, nawet w przypadku chwilowej nieobecności lub niedyspozycji własnego informatyka. W przypadku klientów nie posiadających własnego informatyka, optymalnym rozwiązaniem jest obsługa informatyczna w wariancie kompleksowym. Wariant kompleksowy zakłada, że z uwagi na niewielką infrastrukturę, klient w ogóle nie zamierzał zatrudniać własnego informatyka. W tym wariancie firma dostarczająca usługi outsourcingu IT zajmuje się kompleksowo wszystkimi obszarami związanymi z IT, świadcząc również usługi wsparcia dla użytkowników oraz realizując usługi serwisowe bezpośrednio lub w postaci zdalnych rąk.



zarządzanie infrastrukturą serwerów i macierzy
monitorowanie ciągłości pracy, bieżące administrowanie, optymalizacja pracy i wydajności, kontrola obciążenia, aktualizacja oprogramowania systemowego, zarządzanie zasobami oraz usuwanie wszelkich problemów,
zarządzanie bezpieczeństwem danych
rozumiane jako zapewnienie bezpieczeństwa samym danym poprzez kopie zapasowe, kopie zapasowe typu disaster recovery, jak również wdrażanie rozwiązań związanych z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych, i to zarówno w aspekcie technicznym jak i formalno-prawnym,
zarządzanie wydajnością i bezpieczeństwem w sieci
konfiguracja, wirtualizacja i optymalizacja zasobów sieciowych, zabezpieczenie sieci wewnętrznej na styku z siecią Internet, prawidłowa konfiguracja sieci bezprzewodowych uwzględniająca wymogi funkcjonalności, wydajności i bezpieczeństwa,
wdrażanie systemów bezpieczeństwa zorientowanych na przeciwdziałanie skutkom złośliwego oprogramowania oraz eliminacja lub minimalizacja efekty tego typu incydentów,
zapewnienie ciągłości pracy poprzez wdrażanie rozwiązań technicznych eliminujących pojedyncze punkty awarii,
zapewnienie wsparcia dla użytkowników w zakresie ich bieżących problemów,
prowadzenie dokumentacji technicznej dla infrastruktury IT,
usługi doradcze oraz konsultacje w zakresie planowania rozwoju zasobów i systemów informatycznych.

Sprawdzony dostawca usług IT dla firm Czechowice-Dziedzice

Gwarancja stabilności i działania systemu informatycznego wykracza daleko poza monitorowanie i odnajdywanie potencjalnych luk i błędów. Ważną rolę odgrywa również wsparcie, jakie nasi specjaliści świadczą użytkownikom w Twojej firmie. Wsparcie to realizowane jest na dwa sposoby: w formie online (zdalny helpdesk), a także bezpośrednio na miejscu, gdy danej usługi nie da się wykonać zdalnie. Przedstawione usługi, w tym cykliczne procesy serwisu logicznego systemów operacyjnych i oprogramowania oraz aktualizacji uzupełniają kompleksowość świadczonych prac. Jeśli potrzeby Twojej firmy wymagają korzystania z zaawansowanych rozwiązań informatycznych, masz możliwość skorzystania z usług dodatkowych. Obejmują one, między innymi: usługi  chmury, dostarczanie gotowych PaaS i IaaS, dostarczanie oprogramowania Microsoft w modelu SaaS, jak też usługi realizowane za pomocą  infrastruktury hyperkonwergentnej. Jako uzupełnienie proponujemy również usługi BaaS.



Outsourcing IT — zalety

Sprawdzony dostawca usług informatycznych dla firm

Centrum Systemów Komputerowych, należy do niewielkiej, sprawdzonej grupy firm z odpowiednim doświadczeniem. Ponad 30 lat działalności na rynku usług informatycznych dla firm, pozwoliło nam zdobyć wymagane i poszukiwane przez naszych klientów kompetencje, jak też umożliwiło im korzystanie z naszej wiedzy i ogromnego bagażu doświadczeń. Obejmuje to zarówno sprawy stricte techniczne, jak i też wiedzę na temat optymalnej organizacji wykonywania usług informatycznych i konfigurowania systemów IT.

Wśród cech wyróżniających naszą firmę od konkurencji, oprócz długiego stażu na rynku, należy wymienić między innymi: autorskie rozwiązanie związane z całodobowym monitoringiem serwerów, komputerów oraz sieci, rozwiązania związane z realizacją zdalnego wsparcia dla użytkowników, kompleksowość świadczonych usług obejmujących nie tylko stałą obsługę informatyczną, ale również dostarczanie usług chmury, oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.

 

Centrum Systemów Komputerowych dostarcza swoje usługi dla firm w Czechowicach-Dziedzicach, całym województwie śląskim oraz zdalnie dla klientów na terenie całego kraju.

 

Zapraszamy do kontaktu. Niezobowiązująca rozmowa z naszymi inżynierami, pozwoli poznać całą paletę korzyści i rozwiązań płynących ze stałej współpracy z naszą firmą, w ramach outsourcingu IT.





Potrzebujesz więcej informacji?

Chcesz dowiedzieć się więcej
na temat obsługi informatycznej?

Skontaktuj się z nami!