Obsługa informatyczna w Krakowie

Obsługa informatyczna w Krakowie

Usługi informatyczne CSK

Outsourcing informatyczny dla firm z Krakowa

Helpdesk, czyli wsparcie dla użytkowników, to jeden z najważniejszych, chociaż rzadko docenianych elementów bezpiecznego funkcjonowania i rozwoju każdej firmy wykorzystującej rozwiązanie informatyczne. Obecnie coraz więcej osób zarządzających firmami zwraca uwagę no fakt, że to właśnie helpdesk jestem motorem rozwojowym ich firm oraz jedną z najważniejszych usług świadczonych w ramach obsługi informatycznej dla firm, zaraz po usługach związanych z utrzymaniem ciągłości pracy oraz usługach związanych z zapewnieniem poufności bezpieczeństwa danych.

Sprawdzone i zaawansowane usługi IT dla Twojej firmy 

Zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego oraz wsparcie w zakresie nowoczesnych rozwiązań IT, to najlepszy sposób na skuteczne zapewnienie bezpiecznego funkcjonowania Twojej firmy. Kompleksowa obsługa informatyczna dla biznesu skoncentrowana jest na stabilnym działaniu infrastruktury IT oraz zapewnieniu wieloaspektowego bezpieczeństwa dla danych. Dzięki profesjonalnej pomocy informatycznej osiągniesz spokój ducha i możliwość skupienia się na celach biznesowych i rozwijaniu Twojej firmy. Podstawą sukcesu współczesnego biznesu jest umiejętność przewidywania trendów. Jeśli chcesz być konkurencyjnym graczem na rynku, niezbędne jest właściwe i funkcjonalne wykorzystanie systemów IT w Twoim biznesie. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do firm z terenu samego Krakowa jak też okolic.


Kompleksowa Obsługa Informatyczna w Krakowie

Zalety współpracy z wyspecjalizowaną firmą IT 

 

Zapewnienie bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury IT — Proponujemy rozwiązania, które minimalizują możliwość wystąpienia awarii, a w przypadku jej wystąpienia, skracają do minimum czas jej trwania oraz skutki. Umożliwiamy stałą kontrolę działania infrastruktury 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. 

 

Ochrona i bezpieczeństwo danych — Budujemy wielopoziomowe systemy zapewniające  bezpieczeństwo i poufność przetwarzanych w Twojej firmie danych i informacji. Zaufanie do tych systemów wyraża się między innymi w użytych rozwiązaniach z zakresu poufności dostępu do danych, właściwej konfiguracji i aktualizacji zabezpieczeń sieciowych, systemach kopii zapasowych, ich przeglądach i okresowych testach weryfikacyjnych. 

 

Wsparcie dla użytkowników — Bez względu na rodzaj problemu, każdy klient może liczyć na wsparcie naszych techników dla siebie i swoich pracowników. Zmniejszenie czasu przestoju pracownika poprawia jego efektywność i wpływa na satysfakcję z wykonywanej pracy. 

 

Czytelna forma współpracy — Forma relacji i zastosowanych procedur współpracy zależy od specyfiki Twoich potrzeb. Dzięki przejrzystym regułom rozliczania usług i dostępowi do panelu zgłoszeń możesz decydować, jak będzie przebiegać nasza współpraca i komunikacja.

 

Korzyści finansowe — Usługi outsourcingowe, biorąc pod uwagę swoją kompleksowość, są w zdecydowanej większości przypadków wyraźnie bardziej opłacalne, niż mozolne budowanie własnych wieloosobowych działów IT, dbanie o ich rozwój zawodowy specjalistów oraz posiłkowanie się wieloma zewnętrznymi dostawcami usług i rozwiązań. Zapewniamy kompleksową pomoc, jednocześnie ograniczając koszty. Stale współpracujemy z firmami zatrudniającymi własnych informatyków. 

 

Kompetentne działanie — Korzystając z naszych usług, możesz liczyć na priorytetowe wsparcie, możliwość wysyłania zgłoszeń przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Doświadczenie płynące z 30 lat działalności, dziesiątki certyfikatów i specjalizacji oraz ponad 200 podmiotów, z którymi współpracujemy, to dowód na wysoką jakość naszych usług. 

 

Nowoczesne technologie — Korzystamy z wyjątkowych i innowacyjnych rozwiązań informatycznych, wykraczających poza standardy rynkowe. To pozwala nam szybko, bezpiecznie oraz  z dużym udziałem automatyzacji prac wykonywać nasze usługi, spełniając oczekiwania naszych klientów.

 

Nasi eksperci to pierwsza linia wsparcia, a kontakt z nami jest łatwy i przyjemny dzięki dostępnej całą dobę procedurze zgłoszeń. Specjalizujemy się również w dodatkowych usługach informatycznych, takich jak: doradztwo, migracje oraz wdrożenia nowych funkcjonalności i rozwiązań. Nasze zaawansowane usługi obejmują m.in.: administrowanie serwerami, działania typu disaster recovery, wirtualizację sieci i serwerów oraz usługi udostępniania zasobów w chmurze bazujące na architekturze hiperkonwergentnej. Świadczymy usługi chmury oraz oprogramowanie w wielu popularnych modelach, takich jak: PaaS, IaaS, SaaS czy BaaS. Do wykonania naszych zadań wykorzystujemy rozwiązania sprawdzonych partnerów, wśród których znajdują się m.in. Dell, Microsoft, Veeam, Vmware, Cisco, Ubiquiti czy Fujitsu.

 


Kompleksowa obsługa informatyczna dla firm jest skoncentrowana na zapewnieniu bezawaryjnego działania infrastruktury informatycznej. Dzięki profesjonalnej opiece możesz odzyskać spokój i skupić się na swoich działaniach. Ponadto kluczem do sukcesu w dzisiejszych czasach jest wyprzedzanie trendów. Jeśli chcesz brać udział w wyścigu konkurencyjności, niezbędny jest sprawny i funkcjonalny system IT, który będzie wspierał Twoja firmę na każdym etapie działalności. Centrum Systemów Komputerowych oferuje wsparcie informatyczne dla klientów o różnej liczbie używanych urządzeń i serwerów. Pod pojęciem wsparcia kryje się zbiór usług związanych z zarządzaniem środowiskiem IT, utrzymaniem ciągłości pracy oraz zapewnieniem zabezpieczeń danych i wsparciem dla użytkowników. Obsługa informatyczna to w rzeczywistości szereg działań, w ramach których wdrażane, optymalizowane, rekonfigurowane i monitorowane są systemy informatyczne firm. Wybierając tę usługę, poprawisz jakość pracy, bezpieczeństwo i ogólne parametry funkcjonowania firmy. Dodatkowo zyskasz w nas sprawdzonego i zaufanego partnera biznesowego. Kompleksowa obsługa informatyczna, to nie tylko zapewnienie prawidłowego działania systemu informatycznego, ale też zorganizowana i sprawna pomoc dla użytkowników i gwarancja właściwego prowadzenia polityki utrzymania i rozwoju infrastruktury informatyczne.



zarządzanie infrastrukturą serwerów i macierzy
monitorowanie ciągłości pracy, bieżące administrowanie, optymalizacja pracy i wydajności, kontrola obciążenia, aktualizacja oprogramowania systemowego, zarządzanie zasobami oraz usuwanie wszelkich problemów,
zarządzanie bezpieczeństwem danych
rozumiane jako zapewnienie bezpieczeństwa samym danym poprzez kopie zapasowe, kopie zapasowe typu disaster recovery, jak również wdrażanie rozwiązań związanych z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych, i to zarówno w aspekcie technicznym jak i formalno-prawnym,
zarządzanie wydajnością i bezpieczeństwem w sieci
konfiguracja, wirtualizacja i optymalizacja zasobów sieciowych, zabezpieczenie sieci wewnętrznej na styku z siecią Internet, prawidłowa konfiguracja sieci bezprzewodowych uwzględniająca wymogi funkcjonalności, wydajności i bezpieczeństwa,
wdrażanie systemów bezpieczeństwa zorientowanych na przeciwdziałanie skutkom złośliwego oprogramowania oraz eliminacja lub minimalizacja efekty tego typu incydentów,
zapewnienie ciągłości pracy poprzez wdrażanie rozwiązań technicznych eliminujących pojedyncze punkty awarii,
zapewnienie wsparcia dla użytkowników w zakresie ich bieżących problemów,
prowadzenie dokumentacji technicznej dla infrastruktury IT,
usługi doradcze oraz konsultacje w zakresie planowania rozwoju zasobów i systemów informatycznych.

Sprawdzony dostawca usług IT dla firm Kraków

Nasze usługi informatyczne dla firm z Krakowa obejmują m.in.: 

  • Administrację infrastruktury IT, 
  • Wsparcie dla użytkowników (helpdesk), 
  • Ciągłe monitorowanie infrastruktury IT, 
  • Kontrolę bezpieczeństwa IT, 
  • Konsultacje dotyczące rozwoju i zabezpieczeń IT, 
  • Administrowanie serwerami, 
  • Proaktywną reakcję na awarie, 
  • Naprawy bieżące i serwis oprogramowania, 
  • Usługi chmurowe.





Outsourcing IT — zalety

Polegaj na sprawdzonych dostawcach usług IT dla biznesu w Krakowie

Centrum Systemów Komputerowych istnieje na rynku od 1992 roku, specjalizując się w złożonych usługach IT dla biznesu, a w szczególności w stałej i kompleksowej obsłudze informatycznej. Zbudowaliśmy solidną markę, a zasoby wiedzy, doświadczenie i świadomość rynku informatycznego są unikalną wartością dla naszych klientów. Sumaryczny staż naszych pracowników to ponad 300 lat pracy w IT. Jesteśmy liderem w województwie śląskim, małopolskim, dolnośląskim i łódzkim, ale prowadzimy  także obsługę firm w całym kraju, wdrażając i używając najnowocześniejszych technologii. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, takim jak produkty firm Dell, Microsoft, Vmware, Cisco, UbiQuiti i Fujitsu, naszym klientom zapewniamy najwyższy poziom usług. Nasza innowacyjność wyróżnia nas spośród konkurencji i pozwala nam wyprzedzać potrzeby rynku.

 

Ponad 30 tysięcy – tyle zgłoszeń realizujemy rocznie. Obsługujemy kontrahentów z różnych gałęzi przemysłu i sektorów gospodarki. Do każdego z nich podchodzimy indywidualnie i kompleksowo, traktując całą infrastrukturę jako jeden, złożony system informatyczny. Doświadczony i rozbudowany zespół naszych specjalistów pracuje nad osiągnięciem sukcesu i utrzymaniem bezpieczeństwa naszych klientów. Skontaktuj się z nami, aby poznać jakie możliwości niesie współpraca w zakresie stałej obsługi informatycznej.

 

 

 



Potrzebujesz więcej informacji?

Chcesz dowiedzieć się więcej
na temat obsługi informatycznej?

Skontaktuj się z nami!