facebook adres e-mail telefon

O nas

Historia i zarys działalności

Centrum Systemów Komputerowych (CSK) działa od 1992 roku specjalizując się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych obejmujących sprzęt, oprogramowanie, usługi chmury oraz przede wszystkim szeroki wachlarz zaawansowanych usług związanych z wdrożeniami, bezpieczeństwem i obsługą eksploatacyjną.

Od początku działalności nasza oferta była skierowana do sektora przedsiębiorstw i instytucji. Na przestrzeni wielu lat starannie śledziliśmy rozwój technologii informatycznych i wraz z naszymi klientami odnieśliśmy wiele sukcesów wdrażając nowe rozwiązania, które spowodowały, że ich działalność stawała się bardziej efektywna, rosła konkurencyjność, funkcjonalność i możliwości, a wszystko to przy zachowaniu jak najwyższych standardów bezpieczeństwa IT.

Nasze wieloletnie doświadczenie zdobyte w trakcie realizacji setek projektów, kompetentny zespół inżynierów informatyków, współpraca z czołowymi, światowymi producentami rozwiązań, a przede wszystkim aktywne słuchanie i analiza potrzeb naszych klientów, pozwoliły nam na kompleksową realizację coraz bardziej złożonych projektów IT oraz zapewnienie bezpośredniego wsparcia specjalistów począwszy od fazy analizy potrzeb biznesowych, poprzez fazę projektowania, dostawy, wdrożenia, szkoleń, aż po późniejszy nadzór powdrożeniowy i eksploatacyjny. Niezależnie do tego czy naszym klientem jest firma z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, czy dział IT dużej firmy, zawsze kładziemy nacisk na najwyższe standardy obsługi, indywidualne podejście, kompleksową analizę rozwiązania.

Naszym priorytetem jest profesjonalizm działania, satysfakcja i zaufanie klienta, które są niezbędne do budowanie kontaktów, skutkujących długotrwałymi relacjami biznesowymi.

Czy wiesz, że usługi CSK to…
Efektywność
20000

rozwiązanych zgłoszeń serwisowych rocznie poprzez helpdesk jak również przy wizytach lokalnych

18

minut to średni czas odpowiedzi ze strony naszego helpdesku na zgłoszenie serwisowe

Doświadczenie
25

lat doświadczeń w realizacji usług kompleksowej obsługi informatycznej

1200

zrealizowanych projektów informatycznych (wdrożeń, migracji, dostaw, instalacji)

Skala
220

administrowanych systematycznie serwerów objętych monitoringiem

5000

Użytkowników i ich komputerów objętych wsparciem informatycznym

Aktualna oferta

Aktualna oferta firmy jest odpowiedzią na najczęściej zgłaszane zapytania oraz projekty i obejmuje:

  • Obsługę informatyczną (Outsourcing IT) realizowaną w wariancie całościowym (obsługujemy wszystkie procesy oraz wsparcie dla użytkowników oraz hybrydowym (obsługujemy wybrane obszary infrastruktury informatycznej współpracując z informatykiem lub działem informatycznym naszego klienta),
  • Helpdesk dla użytkowników oraz helpdesk dla informatyków administratorów – usługi są realizowane zarówno w formie wsparcia zdalnego jaki lokalnego. Stanowimy pierwszą linię wsparcia zakresie zgłaszanych problemów i awarii współpracując z firmami trzecimi, które dostarczają swoje produkty do naszego klienta,
  • Usługi obejmujące wdrożenia, migracje oraz obsługę powdrożeniową,
  • Projektowanie rozwiązań informatycznych, budowa, modernizacja i rozwój infrastruktury w zakresie warstwy sieciowej, sprzętowej, storage, backupu, warstwy wirtualizacyjnej, warstwy systemowej oraz aplikacyjnej opartej o rozwiązania takie jak: systemy bazodanowe, praca zdalna, rozwiązania Sharepoint, Exchange, Skype for Business,
  • Szeroko pojęte bezpieczeństwo danych rozumiane jako zabezpieczenie danych na okoliczność niekontrolowanego wypływu, nie upoważnionego dostępu, przechwycenie w czasie transmisji oraz od utraty lub przekłamania,
  • Szeroko pojęte bezpieczeństwo infrastruktury rozumiane jako zabezpieczenie ciągłości pracy dla użytkowników i aplikacji niezależnie od awarii pojedynczych punktów infrastruktury oraz niezależnie od tego, czy Użytkownicy korzystają infrastruktury lokalnie czy zdalnie,
  • Analityka biznesowa (Business Intelligence) w postaci usług doradczych i konsultingowych, niezbędnych do przygotowania nowoczesnej organizacji do lepszego wykorzystania posiadanych rozwiązań oraz wdrożenia funkcjonalnych nowoczesnych i podnoszących konkurencyjność firmy rozwiązań opartych na infrastrukturze informatycznej,
  • Przygotowanie organizacji klienta w zakresie niezbędnych procedur oraz realizacja wymogów technicznych odnośnie infrastruktury informatycznej niezbędnych do spełnienia zapisów ustawy o ochronie danych osobowych,
  • Dostarczanie usług chmury (cloud computing), obejmujących rozwiązanie BaaS (backup jako serwis), SaaS (oprogramowanie jako serwis), IaaS (infrastruktura jako usługa), PaaS (platforma jako usługa),
  • Dostarczanie gotowych rozwiązań bazujących na usługach chmury lub rozliczanych w ramach usług chmury (od faktycznego zużycia).

Obsługujemy klientów z różnych segmentów rynku. Duże firmy oraz instytucje korzystają ze specjalistycznych usług doradczych związanych z projektowaniem infrastruktury informatycznej helpdesk dla administratorów systemów serwerowych oraz wsparcia przed sprzedażowego w zakresie sprzętu oprogramowania oraz usług chmury. Małe i średnie firmy korzystają z kompleksowej obsługi informatycznej obejmującej pełny lub hybrydowy outsourcing IT Oraz współpracują z nami w zakresie dostarczania rozwiązania IT, materiałów eksploatacyjnych jak też innych produktów i usług niezbędnych w bieżącej działalności.

Działamy na terenie całej Polski, choć część usług, takich jak Kompleksowa Obsługa Informatyczna (Outsourcing IT) oraz obsługa eksploatacyjna, z uwagi na szybki czas reakcji i związaną z tym konieczność naszej regularnej i częstej obecności u klienta, są realizowane wyłącznie na terenie województw: śląskiego, małopolskiego i opolskiego.

Misja i cele

Nasza misja to dostarczanie klientom w sposób odpowiedzialny, kompetentny i profesjonalny zoptymalizowanych, kompleksowych rozwiązań informatycznych obejmujących niezbędny sprzęt, oprogramowanie, usługi chmury oraz związane z tym usługi projektowe i wdrożeniowe jak również późniejszą opiekę eksploatacyjną.

usługi informatyczne

Nasze cele to:

  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z obecnymi oraz nowymi klientami, opartych na zaufaniu i satysfakcji.
  • Ciągle zwiększenie naszych kompetencji oraz podnoszenie wskaźników jakości obsługi i zadowolenia naszych klientów.
  • Aktywne śledzenie rynku i trendów rozwoju technologii oraz aktualizacja oferty usług i oferowanych rozwiązań, tak aby ich paleta kompleksowy sposób odpowiadała aktualnym i przyszłym potrzebom naszych klientów.
  • Budowanie wizerunku odpowiedzialnej firmy technologicznej opartej na wiedzy i doświadczeniu oraz zaangażowanej w zwiększaniu bezpieczeństwa i optymalizacji działalności prowadzonej przez naszych klientów w oparciu o rozwiązania IT.

Kompetencje i partnerzy

Nasze kompetencje powstałe na bazie certyfikowanych szkoleń oraz wieloletnich doświadczeń są budowane w oparciu o potrzeby naszych klientów i nierozerwalnie związane z technologiami które oferujemy w ramach partnerstwa z dużymi światowymi dostawcami takimi jak Microsoft, VMware, Dell, EMC, Fujitsu, Cisco, Ubiquiti.

Posiadamy szereg autoryzacji wynikających zarówno z wolumenu dostarczanych rozwiązań jak też ze stopnia złożoności realizowanych wdrożeń. W ramach posiadanych autoryzacji możemy się pochwalić specjalizacjami w zakresie rozwiązań serwerowych (w tym serwery blade), rozwiązań macierzowych, rozwiązań do backupu, wirtualizacji, budowania klastrów wysokiej dostępności oraz klastrów ciągłej dostępności, zarówno w zakresie rozwiązań serwerowych jak i pamięci masowych.

Nasze kompetencje potwierdzają referencje wystawione nam przez naszych klientów i dotyczące dużych i złożonych wdrożeń oraz dostaw jak również wysokie pozycje w rankingach partnerskich dostawców rozwiązań sprzętowych i programowych.

Główne marki i linie produktowe w których się specjalizujemy to:
• Dell PowerEdge, Dell MD PowerVault, Dell EqualLogic, Dell Compellent, Dell Networking, Dell SonicWall,
• EMC VNX, EMC Unity, EMC Neworker, EMC Avamar,
• Fujitsu Primergy, Fujitsu Eternus,
• Microsoft Windows Server, SQL Server, Exchange Server, Sharepoint Server, Office, Azure,
• Ubiquiti,
• Amazon Web Services.

Branża informatyczna charakteryzuje się wyjątkowo szybkim rozwojem, ewolucją rozwiązań i ulepszeniami technicznymi wprowadzanymi do oferowanych rozwiązań. Dlatego staramy się, aby nasza oferta była w pełni kompleksowa i obejmowała możliwie najszerszy zakres produktów, usługi i rozwiązań, które będą przydatne naszym klientom. Wymienione powyżej strategiczne partnerstwa, linie produktowe oraz autoryzacje dotyczą jedynie głównego trzonu naszej oferty i nie wyczerpują jej pełnego portfolio.

Dlaczego CSK?

zaufanie
Zaufanie – jesteśmy świadomi że podstawą udanej współpracy i perspektywicznego budowania biznesu jest kształtowanie trwałych relacji biznesowych, dlatego naszym priorytetem jest praca w atmosferze opartej na wzajemnym zaufaniu. Zaufanie naszych klientów budujemy krok po kroku poprzez hołdowanie tradycyjnym wartościom: uczciwości w działaniu, rzetelności w wykonywaniu prac, fachowości w zakresie udzielanych porad, cierpliwości w rozpoznawaniu natury zgłaszanych problemów, zrozumieniu uwarunkować w których realizowany jest projekt, poufności powierzonych informacji, otwartości na sugestie i uwagi, elastyczności w podejściu do warunków współpracy.
Skuteczność – starannie analizujemy problemy i potrzeby klienta Sumując się w jego wizje i oczekiwania. przeprowadzamy własne audyty zabezpieczenia i konfiguracji istniejącej Infrastruktury A następnie projektujemy i dopasowujemy rozwiązania w zakresie sprzętu oprogramowania i usług chmury aby jak najlepiej odpowiadały przedstawionym potrzebom. Każda propozycja jest szczegółowo analizowana Nie tylko pod kątem Kosztów zakupu i utrzymania ale przede wszystkim pod kątem bezpieczeństwa, Ewentualnej przyszłej rozbudowy, wpływu na pozostałe obszary działalności klienta jak również zgodności z Obowiązującymi przepisami oraz regułami dobrych praktyk.
skuteczność
wygoda
Wygoda – współpraca z naszymi klientami wymaga ciągłego kontaktu i wymiany informacji. Odpowiada za to profesjonalny system zgłoszeń serwisowych i obsługi helpdesku działający przez 24 godziny na dobę. Dzięki niemu klienci mają możliwość wykonywania zgłoszeń w dogodnej dla nich formie dzięki czemu oszczędzają czas, mają pełny wgląd w postęp w realizowanych prac i dostęp do systemu raportowanie wykonanych usług. system helpdesk który przygotowaliśmy dla naszych klientów jest tożsamy z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez takie organizacje jak: IBM, Lufthansa, Philips oraz wiele innych korporacji. Dzięki temu rozwiązaniu nasi inżynierowie Administratorzy i Serwisanci są w stanie realizować kilkadziesiąt tysięcy zgłoszeń rocznie a średni czas odpowiedzi to najwyżej kilkanaście minut.
Kompetencje – zespół doświadczonych Inżynierów informatyków serwisantów oraz administratorów bezpieczeństwa i serwerów stawiających na pierwszym miejscu profesjonalne podejście do klienta i realizowanie powierzonych zadań. Kompetencje zespołu są potwierdzone zarówno przez referencje wystawione nam przez zadowolonych klientów Jak również przez certyfikaty i autoryzację udzielone przez naszych dostawców i partnerów.
kompetencje
profesjonalizm
Profesjonalizm – jakość budowana z jednej strony na bazie wieloletniego doświadczenia a z drugiej strony na ciągłym podnoszeniu kompetencji inżynierów. Doskonale zdajemy sobie sprawę że wiedza pozyskana na Kursach i szkoleniach to nie wszystko, Ważne są umiejętności praktycznego wykorzystania tej wiedzy i świadomego użycie w taki sposób aby przygotowane rozwiązanie w pełni odpowiadała potrzebom użytkownika przepisom prawa A dodatkowo było bezpieczne i stabilne.
Doświadczenie – 25 lat obecności w branży technologii IT, setki zrealizowanych projektów, każdy pomyślnie przeprowadzony projekt to nowe doświadczenia i kolejne szanse na przeprowadzenie następnych. Każdy kolejny projekt uczył nas czegoś nowego dzięki temu jesteśmy otwarci i gotowi na nowe wyzwania. Posiadamy szeroką interdyscyplinarną wiedzę na temat technologii informatycznych, procesów biznesowych, uwarunkowań organizacyjnych, finansowania oraz rozwiązywania najczęściej spotykanych problemów pojawiający się przy wdrażaniu nowych rozwiązań.
doświadczenie
kompleksowość
Kompleksowość – skutecznie łączymy gotowe produkty takie jak sprzęt i oprogramowanie z usługami projektowania, wdrożenia, szkolenia i opieki eksploatacyjnej, dzięki czemu nasz klient może pozwolić sobie na komfort współpracy z wyłącznie jedną firmą w całym spektrum realizowanego projektu.
Satysfakcja – wyznacznikiem wartości naszej pracy jest długofalowa satysfakcja klienta Będąca efektem trafnie dobranego rozwiązania, Zwolenia z poziomu obsługi, Wzrostu konkurencyjności, komfort pracy, wydajności użytkowników oraz poczucia bezpieczeństwa i spokoju.
satysfakcja
bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo – oferujemy bezcenny święty spokój możliwy do uzyskania dzięki Naszemu doświadczeniu w szacowaniu i kontroli ryzyka związanego z wykorzystaniem infrastruktury informatycznej. Obecnie działalność każdej organizacji opiera się na użytkowaniu coraz bardziej złożonych i połączonych ze sobą systemach informatycznych. Kwestie związane z bezpieczeństwem należy rozpatrywać na bardzo wielu płaszczyznach obejmujących Między innymi autoryzowanego dostępu do danych, Zabezpieczenie danych na okoliczności przekłamania lub utraty, zabezpieczenie ciągłości pracy systemów informatycznych, zabezpieczanie transmisji danych, niekontrolowanego wycieku, kontrolę treści, odporność na próby ataków oraz działanie złośliwego oprogramowania poprzez kwestie związane z regulacjami prawnymi – użytkowanie oprogramowania zgodnie z licencjami zgodność systemów z przepisami o ochronie danych osobowych, Aż po kwestie związane z bezpieczeństwem zasilania, ochrony przeciwpożarowej i fizycznej ochrony sprzętu. W praktyce zarządzanie bezpieczeństwem sprowadza się do kompleksowego zarządzania ryzykiem poprzez określanie możliwych źródeł poszczególnych zagrożeń, szacowanie prawdopodobieństwa ich wystąpienia, ocenianie ich skutków i związanych z nimi możliwych strat Oraz do podejmowania konkretnych działań zapobiegawczy w postaci środków technicznych i organizacyjnych których stosowanie jest uzgadniane z klientem racjonalny z punktu widzenia względów technicznych i ekonomicznych.

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty oraz do bezpośredniego kontaktu z naszym działem obsługi. Będziemy zobowiązani za okazane nam zaufanie i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dokładając starań aby nasza oferta spełniła oczekiwania nowych klientów.

Skontaktuj się z nami


Nasi partnerzy

  • nazwa_partnera
  • nazwa_partnera
  • nazwa_partnera
  • nazwa_partnera
  • nazwa_partnera
  • nazwa_partnera
  • nazwa_partnera
  • nazwa_partnera
  • nazwa_partnera
  • nazwa_partnera

Szukasz wsparcia informatycznego na wysokim poziomie?

Masz pytania? Napisz do nas!

Wyślij wiadomość