O nas
POZNAJ NASZĄ FIRMĘ
Jesteśmy na rynku od 30 lat
O nas
Naszym priorytetem jest profesjonalizm działania, satysfakcja i zaufanie klienta!
Centrum Systemów Komputerowych (CSK) działa od 1992 roku specjalizując się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych obejmujących sprzęt, oprogramowanie, usługi chmury oraz szeroki wachlarz zaawansowanych usług związanych z wdrożeniami, bezpieczeństwem i obsługą eksploatacyjną (Outsourcing IT).

Od początku działalności nasza oferta była skierowana do sektora przedsiębiorstw i instytucji.
Na przestrzeni wielu lat wraz z naszymi klientami odnieśliśmy wiele sukcesów wdrażając nowe rozwiązania, które spowodowały, że ich działalność stawała się bardziej efektywna, rosła konkurencyjność, funkcjonalność i możliwości, a wszystko to przy zachowaniu jak najwyższych standardów bezpieczeństwa IT.
Standardy
Nasze wieloletnie doświadczenie zdobyte w trakcie realizacji setek projektów, kompetentny zespół inżynierów informatyków, współpraca z czołowymi, światowymi producentami rozwiązań, a przede wszystkim aktywne słuchanie i analiza potrzeb naszych klientów, pozwoliły nam na kompleksową realizację coraz bardziej złożonych projektów IT oraz zapewnienie bezpośredniego wsparcia specjalistów począwszy od fazy analizy potrzeb biznesowych, poprzez fazę projektowania, logistyki dostaw, wdrożenia, szkolenia, aż po późniejszy nadzór powdrożeniowy i eksploatacyjny. Niezależnie do tego czy naszym klientem jest firma z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, czy dział IT dużej firmy, zawsze kładziemy nacisk na najwyższe standardy obsługi, indywidualne podejście, kompleksową analizę rozwiązania. Naszymi klientami są zarówno firmy rodzime, jak też międzynarodowe, posiadające w naszym kraju swoje lokalne oddziały.
Obszar działania
Działamy na terenie całej Polski, choć część usług, takich jak Kompleksowa Obsługa Informatyczna (Outsourcing IT) oraz obsługa eksploatacyjna systemów informatycznych, z uwagi na szybki czas reakcji i związaną z tym konieczność naszej regularnej i częstej obecności u klienta, są realizowane wyłącznie na terenie województw: śląskiego, małopolskiego i opolskiego. W zakresie projektowania rozwiązań IT oraz ich wdrażania jesteśmy w stanie świadczyć usługi w całym kraju jak też (zdalnie) dla klientów na terenie Unii Europejskiej.
Nasza misja i cele
Nasza misja to dostarczanie klientom w sposób odpowiedzialny, kompetentny i profesjonalny zoptymalizowanych, kompleksowych rozwiązań informatycznych obejmujących niezbędny sprzęt, oprogramowanie, usługi chmury oraz związane z tym usługi projektowe i wdrożeniowe jak również późniejszą opiekę eksploatacyjną.
CSK w liczbach
30lat na rynku
Działamy od 1992 roku
doświadczenia
objętych wsparciem
klientów
Nasze kompetencje
Nasze kompetencje powstały na bazie certyfikowanych szkoleń oraz wieloletnich doświadczeń i są budowane w oparciu o potrzeby naszych klientów jak też nierozerwalnie związane z technologiami, które oferujemy w ramach partnerstwa z dużymi światowymi dostawcami takimi jak Microsoft, VMware, Dell-EMC, Fujitsu, Cisco, Ubiquiti.
Posiadamy szereg autoryzacji wynikających zarówno z wolumenu dostarczanych rozwiązań jak też ze stopnia złożoności realizowanych wdrożeń. W ramach posiadanych autoryzacji możemy się pochwalić specjalizacjami w zakresie rozwiązań serwerowych (w tym serwery blade), rozwiązań storage (macierzowych), rozwiązań do backupu, wirtualizacji, budowania klastrów wysokiej dostępności oraz klastrów ciągłej dostępności, zarówno w zakresie rozwiązań serwerowych jak i pamięci masowych.
Branża informatyczna charakteryzuje się wyjątkowo szybkim rozwojem, ewolucją rozwiązań i ulepszeniami technicznymi wprowadzanymi do oferowanych rozwiązań. Dlatego staramy się, aby nasza oferta była w pełni kompleksowa i obejmowała możliwie najszerszy zakres produktów, usługi i rozwiązań, które będą przydatne naszym klientom. Strategiczne partnerstwa, linie produktowe oraz autoryzacje dotyczą jedynie głównego trzonu naszej oferty i nie wyczerpują jej pełnego portfolio.
Nasze kompetencje potwierdzają referencje wystawione nam przez naszych klientów i dotyczące dużych i złożonych wdrożeń oraz dostaw jak również wysokie pozycje w rankingach partnerskich dostawców rozwiązań sprzętowych i programowych.
-
1992
Rozpoczęcie działalności
Rozpoczęcie działalności Centrum Systemów Komputerowych w sektorze zaawansowanych usług IT. Pierwsze lata działalności CSK to realizacja szkoleń informatycznych dla kilkuset osób rocznie korzystając z zaplecza 6 sal szkoleniowych, wyposażonych w ponad setkę komputerów. Równolegle ze szkoleniami firma wprowadziła do oferty usługi konsultingowe i doradcze dla sektora MŚP w zakresie informatyzacji ich działalności. Po 4 latach działalności oferta usług zostaje uzupełniona sprzętem renomowanych wówczas polskich producentów – serwerami i komputerami marki ADAX (JTT Computer) oraz sprzętu firmy Optimus. -
1997
Rozwój firmy
Pierwsze duże wdrożenia serwerów, sieci, pamięci masowych i rozwiązań do kopii zapasowej. CSK instaluje pierwsze stałe łącza do sieci Internet. Uzyskanie statusów kompetencyjnych stawia nas w gronie kilkudziesięciu certyfikowanych partnerów firm Optimus i ADAX. Do oferty zostały wprowadzone urządzenia fiskalne wraz z ich serwisem. -
2000
Zmiana siedziby
Rozwój firmy wymusza zmianę siedziby – nowy budynek i 200m2 do dyspozycji naszych pracowników. Prawdopodobnie jako jedna z pierwszych firm w Dąbrowie Górniczej dysponujemy stałym łączem do sieci Internet o niewiarygodnej jak tamte czasy przepustowości 4Mb. W 2003 roku do oferty został wprowadzony nasz najpopularniejszy obecnie produkt w zakresie Outsourcingu IT dla firm – Kompleksowa Obsługa Informatyczna. Aby realizowane usługi były w pełni kompleksowe, uzupełniamy naszą ofertę o rozwiązania IT firmy Fujitsu-Siemens (obecnie Fujitsu). Dzięki zaawansowanym serwerom Blade oraz wydajnym macierzom możemy rozbudować ofertę usług dla firm. -
2007
Ponad 100 klientów
Obsługujemy już ponad 100 klientów w ramach stałej i kompleksowej obsługi informatycznej. W kolejnych latach CSK koncentruje się na Outsourcingu IT oraz na zaawansowanych usługach projektowania i wdrażania infrastruktury IT oraz bezpieczeństwa sieci. Rozwijając naszą wiedzę i umiejętności uzyskujemy kompetencje Server&Storage oraz Infrastructure Solution i Network Solution. Na konferencji europejskich partnerów firmy Fujitsu w Monachium pierwszy raz otrzymujemy tytuł partnera roku firmy Fujitsu na Polskę za lata 2013/2014. Aby uzupełnić ofertę zaawansowanych rozwiązań IT rozpoczynamy współpracę z firmą Dell. -
2018
Gold Partner firmy Dell EMC
Uzyskanie certyfikatu Gold Partner firmy Dell EMC jako uznanie naszych kompetencji i wolumenu sprzedaży. Wprowadzamy usługi dodatkowe, które stanowią cenne uzupełnienie podstawowego produktu, jakim jest Kompleksowa Obsługa Informatyczna. Dysponujemy własnym Data Center, za pomocą którego możemy rozwijać nowe produkty dla naszych klientów. -
2020
Nowa siedziba – nowe możliwości
Rozrastający się stale zespół wymusił drugą w historii firmy zmianę siedziby. Do dyspozycji naszych pracowników oddany został nowoczesny, komfortowy budynek z własnym parkingiem. W trudnych czasach pandemii doskonale sprostaliśmy wymogom naszych klientów. CSK zanotowało 15% procentowy wzrost sprzedaży oraz pozyskało kilkunastu nowych klientów. Czas lockdownu został wykorzystany na reorganizację i przygotowanie do dalszego, dynamicznego rozwoju firmy. Wprowadziliśmy nowy serwis www. Rozbudowaliśmy zespół, rozwinęliśmy działania marketingowe w nowych obszarach.
Dlaczego my
Potrzebujesz więcej informacji?
o naszej firmie?