Obsługa informatyczna w Kędzierzyn-Koźle

Obsługa informatyczna w Kędzierzyn-Koźle

Usługi informatyczne CSK

Outsourcing informatyczny dla firm z Kędzierzyna-Koźle

Helpdesk, czyli wsparcie dla użytkowników, to jeden z najważniejszych, chociaż rzadko docenianych elementów bezpiecznego funkcjonowania i rozwoju każdej firmy wykorzystującej rozwiązanie informatyczne. Obecnie coraz więcej osób zarządzających firmami zwraca uwagę no fakt, że to właśnie helpdesk jestem motorem rozwojowym ich firm oraz jedną z najważniejszych usług świadczonych w ramach obsługi informatycznej dla firm, zaraz po usługach związanych z utrzymaniem ciągłości pracy oraz usługach związanych z zapewnieniem poufności bezpieczeństwa danych.

Niezawodne IT dla Twojej firmy 

Gwarancją niezawodności działania Twojej firmowej infrastruktury informatycznej jest profesjonalna opieka, jaką oferuje CSK. Nasz zespół wykwalifikowanych inżynierów informatyków zapewni wsparcie dla systemu informatycznego firmy, niezależnie czy obejmuje on 20, czy 200 komputerów. Dzięki sprawnej i kompetentnej opiece nad krytyczną częścią infrastruktury IT (serwery, macierze, sieci, backup, bezpieczeństwo), Twoje przedsiębiorstwo będzie mogło rozwijać się bez przeszkód, a Ty i Twoi pracownicy będziecie cieszyć się z wygodnego i bezpiecznego korzystania z systemu.





Kompleksowa Obsługa Informatyczna w Kędzierzyn-Koźle

Niezawodne IT dla Twojej firmy 

Gwarancją niezawodności działania Twojej firmowej infrastruktury informatycznej jest profesjonalna opieka, jaką oferuje CSK. Nasz zespół wykwalifikowanych inżynierów informatyków zapewni wsparcie dla systemu informatycznego firmy, niezależnie czy obejmuje on 20, czy 200 komputerów. Dzięki sprawnej i kompetentnej opiece nad krytyczną częścią infrastruktury IT (serwery, macierze, sieci, backup, bezpieczeństwo), Twoje przedsiębiorstwo będzie mogło rozwijać się bez przeszkód, a Ty i Twoi pracownicy będziecie cieszyć się z wygodnego i bezpiecznego korzystania z systemu.



zarządzanie infrastrukturą serwerów i macierzy
monitorowanie ciągłości pracy, bieżące administrowanie, optymalizacja pracy i wydajności, kontrola obciążenia, aktualizacja oprogramowania systemowego, zarządzanie zasobami oraz usuwanie wszelkich problemów,
zarządzanie bezpieczeństwem danych
rozumiane jako zapewnienie bezpieczeństwa samym danym poprzez kopie zapasowe, kopie zapasowe typu disaster recovery, jak również wdrażanie rozwiązań związanych z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych, i to zarówno w aspekcie technicznym jak i formalno-prawnym,
zarządzanie wydajnością i bezpieczeństwem w sieci
konfiguracja, wirtualizacja i optymalizacja zasobów sieciowych, zabezpieczenie sieci wewnętrznej na styku z siecią Internet, prawidłowa konfiguracja sieci bezprzewodowych uwzględniająca wymogi funkcjonalności, wydajności i bezpieczeństwa,
wdrażanie systemów bezpieczeństwa zorientowanych na przeciwdziałanie skutkom złośliwego oprogramowania oraz eliminacja lub minimalizacja efekty tego typu incydentów,
zapewnienie ciągłości pracy poprzez wdrażanie rozwiązań technicznych eliminujących pojedyncze punkty awarii,
zapewnienie wsparcia dla użytkowników w zakresie ich bieżących problemów,
prowadzenie dokumentacji technicznej dla infrastruktury IT,
usługi doradcze oraz konsultacje w zakresie planowania rozwoju zasobów i systemów informatycznych.

Sprawdzony dostawca usług IT dla firm Kędzierzyn-Koźle

Zaawansowane usługi informatyczne dla firm – Kędzierzyn-Koźle 

Nasi specjaliści oferują szeroki wachlarz usług informatycznych, dostosowanych do Twoich potrzeb. Te podstawowe, obejmują regularne zarządzanie infrastrukturą informatyczną, w tym zabezpieczenia danych i zapewnienie ciągłości pracy oraz proaktywne monitorowanie systemów serwerowych i urządzeń końcowych. Takie zaangażowanie zapewni Ci płynność działania systemu i, co najważniejsze, bezpieczeństwo Twojej infrastruktury informatycznej.

Bezpieczeństwo i wydajność systemu informatycznego wymaga nie tylko monitorowania i wykrywania potencjalnych problemów, ale także wsparcia technicznego dla użytkowników Twojej firmy. Oferujemy pomoc zdalną oraz bezpośrednią w miejscu użytkowania. Usługi obejmują również aktualizacje i serwis oprogramowania. Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanych rozwiązań, możemy zapewnić Ci złożone usługi optymalizacyjne, audytowe oraz projekty nowych funkcjonalności. Nie bez znaczenia są  także usługi chmurowe w modelach PaaS, IaaS, SaaS i BaaS.

 

Zalety outsourcingu IT 

Doświadczenie, kompetencje i profesjonalizm firmy świadczącej tego typu usługi są jednymi z głównych zalet outsourcingu IT. Przez 30 lat wypracowaliśmy model działania, który zapewnia nam nie tylko wiedzę techniczną, ale także umiejętności w zakresie obsługi klienta. Przejrzysta współpraca oznacza prosty sposób rozliczeń oraz dostęp do panelu zgłoszeń 24/7. Nasz wykwalifikowany personel jest pierwszą linią wsparcia, a system zgłoszeń jest dostosowany do potrzeb i preferencji Klientów.

 

Ponad 200 partnerów biznesowych, liczne certyfikaty i specjalizacje to świadectwo naszej wysokiej jakości usług. Nasza praca opiera się na trzech podstawowych zasadach: profesjonalizmie, indywidualnym podejściu do Klienta oraz standaryzacji i automatyzacji. Dzięki opracowanym procedurom i konfiguracjom, a także zgodności z sugestiami i standardami producentów, spełniamy wszystkie wymagania stawiane nam przez klientów. Przy realizacji usług dbamy także o wymogi prawne, w tym o wymogi RODO.





Outsourcing IT — zalety

Dostarczamy stałą obsługę informatyczną dla biznesu

CSK – Centrum Systemów Komputerowych to firma IT z wieloletnim doświadczeniem, działająca na rynku od 1992 roku. Od samego początku byliśmy jednym z liderów w branży informatycznej. Zawsze wybieraliśmy najlepsze rozwiązania dla naszych klientów, korzystając z najnowocześniejszych technologii dostarczanych przez takich potentatów IT jak Dell, Microsoft, Vmware, Cisco, UbiQuiti czy Fujitsu. Do dzisiaj współpracujemy z naszymi sprawdzonymi partnerami, oferując ich najlepsze produkty jako uzupełnienie naszej usługi.

Nasze usługi outsourcingu IT to obecnie między innymi zapewnienie realizacji ponad 30 tys. zgłoszeń wsparcia technicznego rocznie, z zadowoleniem i satysfakcją użytkowników naszych klientów. Współpracujemy  z wieloma klientami z różnych branż i sektorów gospodarki, co umożliwia nam szeroki odbiór rynku i potrzeb generowanych przez bardzo zróżnicowane rozwiązania IT stosowane w różnych przedsiębiorstwach. 

 

Nasz zespół informatyków i inżynierów ma pod swoją stałą opieką kilkaset serwerów i kilka tysięcy komputerów. Używamy uznanych na całym świecie narzędzi automatyzujących pracę, aby zapewnić usługi na najwyższym poziomie przy zachowaniu rozsądnych kosztów obsługi. Ponad 99% zgłoszeń jest realizowanych zdalnie. Pozostałe sytuacje są rozwiązywane przez nasze mobilne zespoły serwisantów lub przy wykorzystaniu usługi zdalnych rąk. Dzięki takiemu podejściu możemy z powodzeniem obsługiwać klientów na terenie całego kraju. Aby poznać jakie korzyści odniesie Twoja firma ze współpracy z profesjonalnym dostawcą usług IT dla firm z Kędzierzyna-Koźla , daj nam znać, że jesteś zainteresowany tą tematyką, a skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia zdalnego lub lokalnego spotkania.

 



Potrzebujesz więcej informacji?

Chcesz dowiedzieć się więcej
na temat obsługi informatycznej?

Skontaktuj się z nami!