Obsługa informatyczna w Ustroniu

Outsourcing informatyczny dla firm z Ustronia
Helpdesk, czyli wsparcie dla użytkowników, to jeden z najważniejszych, chociaż rzadko docenianych elementów bezpiecznego funkcjonowania i rozwoju każdej firmy wykorzystującej rozwiązanie informatyczne. Obecnie coraz więcej osób zarządzających firmami zwraca uwagę no fakt, że to właśnie helpdesk jestem motorem rozwojowym ich firm oraz jedną z najważniejszych usług świadczonych w ramach obsługi informatycznej dla firm, zaraz po usługach związanych z utrzymaniem ciągłości pracy oraz usługach związanych z zapewnieniem poufności bezpieczeństwa danych.
Doświadczeni informatycy dla firm w Ustroniu
Doświadczony zespół inżynierów informatyków Centrum Systemów Komputerowych kompleksowo zajmie się obsługą informatyczną również Twojej firmy. Dzięki naszym rozwiązaniom gwarantujemy Ci bezpieczeństwo i bezawaryjne funkcjonowanie infrastruktury IT. W dzisiejszych czasach niezawodny system informatyczny jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania każdego biznesu, czy to małego, czy dużego. Nasza oferta obejmuje usługi dedykowane dla infrastruktur posiadających do około 120-150 urządzeń. Wykwalifikowany personel CSK zadba o ciągłość pracy i wydajność Twojego systemu informatycznego, a Ty i Twoi pracownicy będziecie mogli efektywniej wykonywać swoją pracę dzięki pełnemu wsparciu w postaci usług helpdesk, serwisowych i doradczych.
Kompleksowa Obsługa Informatyczna w Ustroniu
Oferowane przez nas usługi informatyczne obejmują kompleksową obsługę IT, która każdorazowo jest dostosowywana do indywidualnych wymagań i posiadanego wyposażenia informatycznego danej firmy. Nasz zespół ekspertów stale monitoruje krytyczne obszary infrastruktur IT naszych klientów, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo danych i ciągłość pracy. Dzięki prowadzonemu przez nas automatycznemu monitorowaniu 24/7, Twoje systemy będą stale utrzymywane w dobrym stanie, a cała infrastruktura informatyczna będzie bezpieczna. W przypadku wystąpienia incydentów nasz zespół otrzyma odpowiednie powiadomienia i będzie mógł proaktywnie zacząć odpowiednie działania.
Ochrona i poprawne funkcjonowanie systemu informatycznego to nie wszystko. Wykwalifikowani specjaliści realizują usługi pomocy dla użytkowników firmy, zarówno zdalnie, jak i stacjonarnie. Użytkownik może się komunikować z naszym działem wsparcia na kilka wygodnych sposobów. Wystarczą na przykład 2 kliknięcia, aby wysłać do nas zgłoszenie zawierające zrzut wyskakującego okna z błędem. Nasza oferta obsługi informatycznej zawiera również zautomatyzowaną, cykliczną konserwację logiczną systemów operacyjnych oraz aktualizacje i serwis oprogramowania. Dla klientów potrzebujących bardziej zaawansowanych usług proponujemy cenne uzupełnienie w postaci administrowania i zarządzania serwerami, pamięciami masowymi, urządzeniami sieciowymi i ochroną sieci. Dodatkowo posiadamy w ofercie usługi chmury opartej na infrastrukturze Hyperkonwergentnej. Dostarczamy rozwiązania i usługi chmury w popularnych modelach, takich jak PaaS, IaaS, SaaS i BaaS.
Outsourcing IT — zalety
Korzyści płynące dla firm z Ustronia z wyboru outsourcingu IT w CSK są ogromne. Optymalizacja procesów i działań, profesjonalna obsługa oraz kompetencje firmy świadczącej tego typu usługi, to tylko niektóre z nich. W ciągu ostatnich dziesięcioleci wypracowaliśmy sprawdzony model działania pozwalający elastycznie dopasowywać się do aktualnych potrzeb i specyfiki klienta. Nasza modułowa oferta usług pozwala, podobnie jak z klocków, przygotować optymalną ofertę dla danego klienta. Zakładamy jednocześnie, że potrzeby klienta mogą się zmieniać w czasie, nieraz bardzo dynamicznie, dlatego nasza oferta przewiduje zmiany rodzajów i ilości realizowanych usług i to nawet w cyklach miesięcznych. Na całym procesem obsługi czuwa dział kontroli jakości. To dzięki niemu możemy zaoferować satysfakcjonującą dla klientów obsługę techniczną i doskonałą jakość usług. Uproszczone rozliczenia, dostęp do panelu zgłoszeń przez 24 godziny na dobę oraz nasz zespół specjalistów zapewniający pierwszą linię wsparcia to kolejne korzyści, które otrzymują nasi Klienci.
Mamy ponad 200 zadowolonych, stałych klientów, z którymi łączą nas partnerskie relacje, które potwierdzają skuteczność naszych działań. Nasza praca skupia się na trzech filarach: profesjonalizmie, spersonalizowanym podejściu do klienta oraz standaryzacji i automatyzacji pracy. Nasze wdrożenia są zgodne z zalecanymi przez producenta procedurami, a także uwzględniają wymogi prawne, jak na przykład wymogi RODO. Certyfikaty i specjalizacje naszych inżynierów stanowią dowód na to, że wszystkie te kryteria są wypełnione.
CSK — Centrum Systemów Komputerowych to firma informatyczna z doświadczeniem, działająca na rynku od ponad trzydziestu lat. Nasze początki w obsłudze systemów informatycznych datują się na 1992 rok. Od początków naszej działalności byliśmy jednym z prekursorów w branży outsourcingu IT w całym regionie, wybierając dla naszych klientów najlepsze warianty rozwoju ich systemów informatycznych, które umożliwiały stabilną pracę, bezpieczeństwo, skalowalność, niski koszt eksploatacji i optymalizację inwestycji. Przy realizacji usług korzystamy z najnowocześniejszych produktów i rozwiązań takich firm jak Dell, Microsoft, Vmware, Cisco, UbiQuiti czy Fujitsu. Cały czas współpracujemy z wieloma sprawdzonymi podwykonawcami i partnerami.
Stała obsługa informatyczna dla biznesu z Ustronia
Nasze umowy stałej obsługi informatycznej obejmują obecnie realizację łącznie ponad 30 tysięcy zgłoszeń rocznie, które są wykonywane przez nasz dział techniczny i odbierane z zadowoleniem przez naszych klientów, co stanowi dla nas źródło dużej satysfakcji. Współpracujemy z wieloma firmami z różnych branż i sektorów gospodarki. Nasza zaawansowana ekipa składająca się z inżynierów informatyków, stosuje najnowocześniejsze narzędzia automatyzujące pracę, aby zapewnić najwyższy poziom usług przy racjonalnych kosztach usług. Pod naszą stałą kontrolą znajduje się ponad 420 serwerów oraz ponad 5 tysięcy komputerów.
Nasza firma wywodzi się z województwa śląskiego, ale obecnie obsługuje klientów z terenu całego kraju. W praktyce dla naszych klientów nie ma to większego znaczenia, ponieważ ponad 99% zleceń jest realizowana zdalnie. W pozostałych przypadkach usługi są wykonywane przez nasze mobilne zespoły serwisantów lub za pomocą usługi zdalnych rąk. Nasza lokalizacja nie ogranicza nas do określonego regionu działalności. Ponadto preferujemy politykę rozproszonego zespołu, dzięki czemu możemy być jak najbliżej naszych Klientów. Skontaktuj się z nami i dołącz do grona naszych zadowolonych klientów. Spotkajmy się i porozmawiajmy o specyfice Twojej firmy oraz o tym, czego od nas oczekujesz i jak wyobrażasz sobie współpracę. Dzięki temu będziemy mogli przygotować ofertę indywidualnie dopasowaną do potrzeb Twojej firmy. Czekamy na Twój kontakt.
Potrzebujesz więcej informacji?
na temat obsługi informatycznej?