facebook adres e-mail telefon

Kompleksowa Obsługa Informatyczna – jakość kluczem do sukcesu

    W odróżnieniu od konkurencji, nasi klienci w ramach Kompleksowej Obsługi Informatycznej korzystają z wielu udogodnień oraz narzędzi. Jednym z nich jest innowacyjny centralny system do realizacji zgłoszeń OTRS. System ten skutecznie wspomaga proces obsługi zgłoszeń przekazywanych drogą telefoniczną lub elektroniczną. Dzięki niemu, nasi klienci mają możliwość stałego kontaktu z indywidualnie przypisanym inżynierem wsparcia, otrzymują na bieżąco informację o stanie zgłoszenia, mogą przeanalizować czas reakcji oraz czas i sposób usunięcia problemu, jak również mają pewność, iż dane zgłoszenie zostało zrealizowane. Zdecydowaną większość problemów jesteśmy w stanie rozwiązać w przeciągu pierwszych 45 minut od nadesłania zgłoszenia.

    System OTRS jest stale przez nas rozwijany i ulepszany, dzięki czemu nasi klienci zyskują z czasem dodatkową funkcjonalność. Delegując dodatkowe siły w rozwój i obsługę systemu OTRS, oszczędzamy czas naszych klientów oraz usprawniamy ich pracę. Rozwiązanie to jest wprowadzane u wszystkich naszych klientów nieodpłatnie i nie ma tutaj znaczenia wielkość infrastruktury IT czy model współpracy. Korzyści wynikające z użytkowania tego systemu, potwierdzają liczne referencje od największych światowych firm i instytucji, dostępne na stronie http://www.otrs.com/homepage/customers/ , jednak dla nas wyznacznikiem takim jest stale rosnące zadowolenie naszych stałych klientów oraz entuzjazm wśród nowych, po zaimplementowaniu tego rozwiązania.

Masz pytania? Napisz do nas!

Wyślij wiadomość