Aktualności

Kompleksowa Obsługa Informatyczna – najlepsze rozwiązanie dla małych i średnich firm bez etatowego informatyka

Newsy

Kompleksowa Obsługa Informatyczna – najlepsze rozwiązanie dla małych i średnich firm bez etatowego informatyka

 Różnice w sposobie realizacji usług informatycznych pomiędzy

wyspecjalizowaną firmą a dochodzącym informatykiem

Usługi realizowane przez

Centrum Systemów Komputerowych

Usługi realizowane przez pojedynczego informatyka
Dyspozycyjność Pełna dyspozycyjność (Przydzielonych dwóch opiekunów + kilkanaście osób w odwodzie) Ograniczona dyspozycyjność (urlopy, zwolnienia chorobowe, nieprzewidziane sytuacje)Ograniczona dyspozycyjność (urlopy, zwolnienia chorobowe, nieprzewidziane sytuacje)
Kompetencje Do dyspozycji kilkanaście osób o szerokich kompetencjach począwszy od serwisantów poprzez informatyków, administratorów sieci i bezpieczeństwa, aż do administratorów serwerów. Ograniczone kompetencje (w przyrodzie nie występują specjaliści od wszystkiego)
Dostawy Dostęp do materiałów eksploatacyjnych oraz urządzeń informatycznych i oprogramowania bezpośrednio od dystrybutorów i producentów w preferowanych cenach hurtowych Z reguły brak możliwości realizacji dostaw
Zakres działania Kompleksowe działania doradcze ukierunkowane na zmniejszenie ryzyka awarii oraz obiektywną ocenę słabych punktów infrastruktury mających wpływ na bezpieczeństwo, stabilność oraz wydajność Bieżące usuwanie problemów na zasadzie „gaszenia pożarów”
Poufność Polisa OC w zakresie wykonywanych prac, gwarancja bezpieczeństwa, poufności informacji. Relacje nie tylko oparte na zaufaniu ale również na środkach technicznych i prawnych Ryzyko związane z poufnością
Doświadczenie 23 lata doświadczeń w branży informatycznej – około 300 obsługiwanych podmiotów (przedsiębiorstwa i instytucje), bogate referencje. Niemożliwe do zweryfikowania
Ciągłość świadczenia usługi Usługa świadczona przez firmę specjalizującą się w realizacji tego typu działań Ryzyko utraty ciągłości związane z wypadkami losowymi oraz zmianą pracy lub miejsca zamieszkania
Konserwacja fizyczna i logiczna oraz działania profilaktyczne Usystematyzowana, okresowa:

– konserwacja fizyczna sprzętu komputerowego starszego niż 2 lata z użyciem specjalistycznego sprzętu i środków,

– konserwacja logiczna oprogramowania z użyciem specjalistycznych narzędzi

Brak dostępu do specjalistycznego sprzętu i oprogramowania – brak możliwości technicznych
Czas reakcji Gwarantowany w umowie czas reakcji według ustaleń z klientem Ustna gwarancja czasu reakcji
Sprzęt zastępczy Dostęp sprzętu zastępczego na wypadek zgłoszonych awarii Brak możliwości technicznych
Sprzęt zastępczy Dostęp sprzętu zastępczego na wypadek zgłoszonych awarii Brak możliwości technicznych
Kontrola Okresowa kontrola jakości wykonywanych prac oraz zadowolenia klientów przez szefa działu technicznego oraz przez dział marketingu Brak weryfikacji wykonywanych prac
Korzyści finansowe Niski koszt wykonywanych prac związanych z dużą skalą działania oraz zaawansowaną logistyką, koszty niezależne od ilości dodatkowych godzin prac Najczęściej zależne od ilości godzin, dodatkowe koszty
Dokumentacja Bezpłatna, pełna dokumentacja techniczna sprzętu, sieci i oprogramowania według zestandaryzowanych wzorów Dokumentacja w „głowie” informatyka
Usługi dodatkowe Realizacja nietypowych usług dodatkowych związana z dostępem do specjalistycznego sprzętu lub uprawnień.
(m.in. audyt legalności, urządzenia fiskalne, etc..)
Brak możliwości realizacji

 

To tylko kilka, spośród dziesiątków, powodów dla których szukając wsparcia, pomocy lub najlepszych rozwiązań z dziedziny IT powinni Państwo zwrócić się do Centrum Systemów Komputerowych. Indywidualne podejście do każdego klienta, sprawia że zestaw usług jest zawsze precyzyjnie dopasowany do bieżących potrzeb Państwa firmy. Zapraszamy do kontaktu oraz nawiązania współpracy w ramach Kompleksowej Obsługi Informatycznej. Wszelkich informacji udzieli Państwu pracownik działu marketingu.