facebook adres e-mail telefon

Kompleksowa Obsługa Informatyczna – najlepsze rozwiązanie dla małych i średnich firm bez etatowego informatyka

 Różnice w sposobie realizacji usług informatycznych pomiędzy

wyspecjalizowaną firmą a dochodzącym informatykiem

Usługi realizowane przez

Centrum Systemów Komputerowych

Usługi realizowane przez pojedynczego informatyka
DyspozycyjnośćPełna dyspozycyjność (Przydzielonych dwóch opiekunów + kilkanaście osób w odwodzie)Ograniczona dyspozycyjność (urlopy, zwolnienia chorobowe, nieprzewidziane sytuacje)Ograniczona dyspozycyjność (urlopy, zwolnienia chorobowe, nieprzewidziane sytuacje)
KompetencjeDo dyspozycji kilkanaście osób o szerokich kompetencjach począwszy od serwisantów poprzez informatyków, administratorów sieci i bezpieczeństwa, aż do administratorów serwerów.Ograniczone kompetencje (w przyrodzie nie występują specjaliści od wszystkiego)
DostawyDostęp do materiałów eksploatacyjnych oraz urządzeń informatycznych i oprogramowania bezpośrednio od dystrybutorów i producentów w preferowanych cenach hurtowychZ reguły brak możliwości realizacji dostaw
Zakres działaniaKompleksowe działania doradcze ukierunkowane na zmniejszenie ryzyka awarii oraz obiektywną ocenę słabych punktów infrastruktury mających wpływ na bezpieczeństwo, stabilność oraz wydajnośćBieżące usuwanie problemów na zasadzie „gaszenia pożarów”
PoufnośćPolisa OC w zakresie wykonywanych prac, gwarancja bezpieczeństwa, poufności informacji. Relacje nie tylko oparte na zaufaniu ale również na środkach technicznych i prawnychRyzyko związane z poufnością
Doświadczenie23 lata doświadczeń w branży informatycznej – około 300 obsługiwanych podmiotów (przedsiębiorstwa i instytucje), bogate referencje.Niemożliwe do zweryfikowania
Ciągłość świadczenia usługiUsługa świadczona przez firmę specjalizującą się w realizacji tego typu działańRyzyko utraty ciągłości związane z wypadkami losowymi oraz zmianą pracy lub miejsca zamieszkania
Konserwacja fizyczna i logiczna oraz działania profilaktyczneUsystematyzowana, okresowa: - konserwacja fizyczna sprzętu komputerowego starszego niż 2 lata z użyciem specjalistycznego sprzętu i środków, - konserwacja logiczna oprogramowania z użyciem specjalistycznych narzędziBrak dostępu do specjalistycznego sprzętu i oprogramowania – brak możliwości technicznych
Czas reakcjiGwarantowany w umowie czas reakcji według ustaleń z klientemUstna gwarancja czasu reakcji
Sprzęt zastępczyDostęp sprzętu zastępczego na wypadek zgłoszonych awariiBrak możliwości technicznych
Sprzęt zastępczyDostęp sprzętu zastępczego na wypadek zgłoszonych awariiBrak możliwości technicznych
KontrolaOkresowa kontrola jakości wykonywanych prac oraz zadowolenia klientów przez szefa działu technicznego oraz przez dział marketinguBrak weryfikacji wykonywanych prac
Korzyści finansoweNiski koszt wykonywanych prac związanych z dużą skalą działania oraz zaawansowaną logistyką, koszty niezależne od ilości dodatkowych godzin pracNajczęściej zależne od ilości godzin, dodatkowe koszty
DokumentacjaBezpłatna, pełna dokumentacja techniczna sprzętu, sieci i oprogramowania według zestandaryzowanych wzorówDokumentacja w „głowie” informatyka
Usługi dodatkoweRealizacja nietypowych usług dodatkowych związana z dostępem do specjalistycznego sprzętu lub uprawnień. (m.in. audyt legalności, urządzenia fiskalne, etc..)Brak możliwości realizacji
  To tylko kilka, spośród dziesiątków, powodów dla których szukając wsparcia, pomocy lub najlepszych rozwiązań z dziedziny IT powinni Państwo zwrócić się do Centrum Systemów Komputerowych. Indywidualne podejście do każdego klienta, sprawia że zestaw usług jest zawsze precyzyjnie dopasowany do bieżących potrzeb Państwa firmy. Zapraszamy do kontaktu oraz nawiązania współpracy w ramach Kompleksowej Obsługi Informatycznej. Wszelkich informacji udzieli Państwu pracownik działu marketingu.   
Wróć