[ALERT] „Ad hijacking” nową metodą oszustów
[ALERT] „Ad hijacking” nową metodą oszustów
Każdy z nas każdego dnia korzysta z wyszukiwarek internetowych. I tutaj swoją szanse znaleźli cyberprzestępcy.

Na czym polega egzotycznie brzmiący „Ad hijacking”?
Oszuści, poszywając się pod znane marki zlecają kampanie reklamowe, które mają wypromować na szczycie listy wyszukiwania ich reklamy. Oczywiście, potencjalna ofiara, klikając w taki link, pobiera na swoje urządzenie pliki ze złośliwym oprogramowaniem. Te znowu umożliwiają hakerom dostęp do danych ofiary.
Jest to jedna z lepiej zorganizowanych akcji przestępców, co oznacza, że może zmylić nawet wytrawnych użytkowników. Warto dlatego zwrócić uwagę na fakt, że fałszywe reklamy są wyświetlane w większości przypadków w nocy lub w weekendy, kiedy właściciel marki i agencja marketingu internetowego nie mają właściwie szans na zauważenie oszustwa.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.