facebook adres e-mail telefon

Specjalista/ka ds. telefonicznego pozyskiwania klientów i leadów sprzedażowych | csk.com.pl

Czy wiesz, że pracując w Centrum Systemów Komputerowych zdobędziesz bezcenne doświadczenia w zakresie handlu rozwiązaniami IT w sektorze B2B?

Mamy wizję i cel, oraz narzędzia aby tworzyć przyszłość dostarczając zaawansowane rozwiązania i produkty IT, takie jak: serwery, macierze, rozwiązania backup,

elementy sieciowe, klastry, wirtualizacja, usługi chmury jak też usługi outsourcingu IT.

Szukamy energicznych i zaangażowanych osób, które razem z nami zbudują swój sukces zawodowy i finansowy. Jeżeli chcesz się o tym przekonać to najlepszym sposobem

będzie zgłoszenie swojej kandydatury na stanowisko:

Specjalista/ka ds. telefonicznego pozyskiwania klientów i leadów sprzedażowych

Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza (siedziba firmy - praca stacjonarna)

 

Wynagrodzenie 3-4 tys. zł brutto + premia

 

Charakterystyka stanowiska:

Na tym stanowisku będziesz uczestniczyć w procesie aktywnego pozyskiwania nowych klientów oraz leadów sprzedażowych dotyczących oferowania

najlepszych na rynku rozwiązań do budowy infrastruktury IT przeznaczonych dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Czym będziesz się zajmować?

  • Telefonicznym pozyskiwaniem leadów handlowych,
  • Nawiązywaniem kontaktów z przyszłymi potencjalnymi klientami,
  • Umawianiem spotkań handlowych,
  • Ścisłą współpracą z działem sprzedaży,
  • Aktualizowaniem bazy firm w CRM,
  • Udziałem w kreowaniu programów i scenariuszy rozmów,
  • Prezentowaniem aktualnej oferty handlowej,

 

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Masz co najmniej roczne doświadczenie w telefonicznej sprzedaży B2B (mile widziane w branży IT – nie jest to warunek konieczny),
  • Z łatwością nawiązujesz kontakty handlowe i budujesz relacje,
  • Potrafisz umiejętnie podtrzymać rozmowę,
  • Lubisz poznawać nowych ludzi i nawiązywać z nimi kontakty handlowe,
  • Potrafisz zainteresować klienta naszą ofertą,
  • Wytrwale dążysz do zrealizowania postawionych przed Tobą celów,
  • Umiesz myśleć analitycznie, i samodzielnie znaleźć skuteczne rozwiązanie,
  • Powierzone zadania konsekwentnie realizujesz zawsze do końca,
  • Jesteś zdyscyplinowany i stosujesz się do wewnętrznych standardów i procedur,
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne oraz zachowujesz kulturę osobistą w kontaktach z klientami.

 

Czego się możesz spodziewać?

  • Stabilnej samodzielnej i interesującej pracy,
  • Miłej atmosfery pracy w młodym i dynamicznym zespole,
  • Pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami IT obejmującymi zaawansowany sprzęt, oprogramowanie,
  • Dostępu do zaawansowanych systemów i rozwiązań IT,
  • Wszystkich narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy,
  • Kompleksowego szkolenia oraz wsparcia przez cały czas pracy,
  • Jasno wytyczonych obowiązków oraz zadań, jasnych zasad współpracy,
  • Premii uzależnionych od efektów Twojej pracy,
  • Po trzymiesięcznym okresie próbnym karty Multisport,
  • Pysznej, nielimitowanej kawy.

 

 

Zainteresowała Ci się nasza oferta, ale masz do niej pytania? Napisz do nas: praca@csk.com.pl wpisując   tytule nazwę stanowiska – postaramy

się udzielić odpowiedzi i rozwiać ewentualne wątpliwości.

Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i zapoznanie się z realizacją obowiązku informacyjnego

RODO w zakresie rekrutacji dostępnego na stronie:

https://www.csk.com.pl/praca/realizacja-obowiazku-informacyjnego-rodo-w-zakresie-realizacji-procesu-rekrutacji

Wróć