facebook adres e-mail telefon

Informatyk – Pracownik pionu serwisu IT (Stażysta)

top
Czy wiesz, że pracując w Centrum Systemów Komputerowych możesz stać się specjalista IT – najlepszym 
w swojej klasie?
 
Mamy wizję i cel, oraz narzędzia aby tworzyć przyszłość – dostarczając zaawansowane rozwiązania i usługi IT jak serwery, macierze, backup, sieci, klastry, wirtualizacja, usługi chmury jak też usługi outsourcingu IT.
 
Szukamy energicznych i zaangażowanych osób, które razem z nami zbudują swój sukces zawodowy 
i finansowy. Chciałbyś się o tym przekonać ? Najlepszym sposobem będzie jak zgłosisz swoją kandydaturę.
 
Miejsce pracy: cała aglomeracja śląska: Będzin, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Tychy, Zabrze
Wynagrodzenie początkowe do 2,5 tys. zł brutto

 

Charakterystyka stanowiska
 
Czym będziesz się zajmował?

Przede wszystkim nauką i rozwojem. Chcemy pomóc Ci znaleźć i rozwinąć Twoje mocne strony 
i przezwyciężyć słabości. A później, wraz z pozyskiwaniem wiedzy i doświadczenia Twoja praca będzie polegała min na:
  • Lokalnej diagnostyce oraz rozwiązywaniu problemów ze sprzętem, problemów z systemami operacyjnymi, z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi oraz problemów związanych z urządzeniami sieciowymi, drukującymi i skanującymi,
  • Aktualizacji oprogramowania oraz systemów operacyjnych,
  • Prowadzeniu dokumentacji technicznej zgodnie z przyjętymi standardami,
  • Raportowaniem wykonanych działań do systemu zgłoszeń serwisowych.
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Dociekliwości – rozwiązujesz problemy skutecznie i do końca, upewniając się, że użytkownik 
    jest zadowolony,
  • Zaradności – jesteś samodzielny, umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie, 
    z sukcesem wychodząc z ciężkich sytuacji technicznych,
  • Odpowiedzialności – powierzone zadania realizujesz zgodnie z najlepszymi praktykami w tym zakresie, mając na uwadze wszelkie ewentualności,
  • Otwartości – jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata, otwartą na innych ludzi, 
    którzy niekoniecznie dobrze radzą sobie z techniką,
  • Dyscypliny – stosujesz się do wewnętrznych standardów i procedur,
  • Ambicji – chcesz się uczyć, potrafisz wygospodarować na to czas, chcesz awansować zawodowo 
    i finansowo,
  • Samochodu – musisz mieć możliwość swobodnego przemieszczania się.
Czego się możesz spodziewać?
  • Stabilnej samodzielnej i interesującej pracy jeśli się sprawdzisz w zespole,
  • Pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami IT obejmującymi zaawansowany sprzęt, oprogramowanie,
  • Pracy w kilkunastoosobowym zespole inżynierów informatyków,
  • Dostępu do zaawansowanych systemów i rozwiązań IT, które wykorzystujemy wspierając naszych klientów,
  • Wszystkich narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy,
  • Jasno wytyczonych obowiązków oraz zadań, jasnych zasad współpracy,
  • Dostępu do szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych aby stale podnosić Twoje kwalifikacje,
  • Premii motywujących, uzależnionych od Twojej wiedzy, doświadczenia oraz jakości i wydajności wykonywanych prac,
  • Możliwości awansu do działu helpdesk lub pionu administratorów.
bottom
Dokumenty proszę wysłać mailem na adres praca @ csk.com.pl 

Masz pytania? Napisz do nas!

Wyślij wiadomość