facebook adres e-mail telefon

Handlowiec – Specjalista ds. sprzedaży rozwiązań IT dla biznesu (B2B)

top

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą informatyczną. Naszą główną dziedziną działalności jest dostarczanie zaawansowanych rozwiązań IT (serwery, macierze, backup, sieci, usługi chmury) oraz towarzyszących im usług wdrożeniowych (klastry, wirtualizacja, usługi chmury) jak też usług outsourcingu IT dla klientów biznesowych. Z naszymi klientami tworzymy długofalowe relacje pomagając im rozwijać i eksploatować bezpieczne, funkcjonalne i wydajne systemy informatyczne, z pomocą których mogą efektywniej organizować swój biznes oraz optymalnie wykorzystywać zasoby IT. Priorytety naszego działania to wysoka jakość, profesjonalizm oraz elastyczność. Nasz zgrany zespół budują doświadczeni specjaliści, którzy dzięki bliskiej współpracy ze światowymi liderami branży (Dell EMC, Fujitsu, Microsoft, Vmware, CISCO, APC) dobierają, projektują, wdrażają i utrzymują zaawansowane technicznie rozwiązania IT. To dzięki naszym pracownikom, dobrej atmosferze pracy, ich zaangażowaniu i ciągłym podnoszeniu umiejętności jesteśmy w stanie osiągać wciąż nowe sukcesy. Rozwijając firmę i zespół poszukujemy kolejnych pracowników na stanowisko:

Miejsce pracy: głownie cała aglomeracja śląska: Będzin, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Tychy, Zabrze 
Wynagrodzenie: 4 – 10 tys. zł

 

Charakterystyka stanowiska
 
Czym będziesz się zajmował?

Na tym stanowisku będziesz uczestniczyć w aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i w dalszej perspektywie prowadzeniu rozmów biznesowych dotyczących oferowania najlepszego na rynku rozwiązań do budowy infrastruktury sieciowej, serwerowej oraz rozwiązań chmurowych dla naszych wyjątkowych klientów. Twoja praca będzie obejmowała między innymi:
  • aktywne pozyskiwanie i obsługę klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
  • obsługę płynących od nich zapytań,
  • rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań IT,
  • przygotowywanie konfiguracji sprzętowo-programowych oraz wycen,
  • przygotowywanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych, logistyka umów, zamówień i realizacji,
  • przygotowywanie zamówień, wsparcie sprzedażowe i posprzedażowe.
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych,
  • współpracę z producentami, dystrybutorami i dostawcami zewnętrznymi firmy,
  • współpracę z działem technicznym firmy w zakresie realizacji wdrożeń, instalacji rozwiązań i obsługi eksploatacyjnej,
  • tworzenie i realizację strategii rozwoju współpracy,
  • reprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunek,
Co powinieneś wiedzieć i umieć:
  • posiadać doświadczenie zawodowe poparte sukcesami w sprzedaży dla biznesu (B2B) – najlepiej 
    w zakresie rozwiązań IT,
  • samodzielnie prowadzić proces handlowy i znać techniki sprzedaży,
  • znać zasady pracy z systemami CRM w zakresie budowania relacji z klientami,
  • reprezentować wysoką kulturę osobistą i zdolności interpersonalne,
  • umieć sprzedawać sprzęt i oprogramowanie wraz z usługami wdrożeniowymi,
  • umieć dobierać rozwiązania pod konkretne parametry funkcjonalne i użytkowe,
  • umieć planować i zarządzać własnym czasem,
  • mile widziane posiadanie minimum 2 letniego stażu w pracy na stanowisku handlowca (lub opiekuna kluczowych klientów) w firmie o podobnym profilu,
  • mile widziane rozeznanie w zakresie sprzedaży produktów IT (serwery, macierze, sieci, usługi chmury),
  • posiadać czynne prawo jazdy kat. „B”.
 
Jakich cech oczekujemy od Ciebie:
  • analitycznego myślenia – potrafisz dobrze rozpoznać potrzeby klienta i wybrać właściwe rozwiązanie,
  • dociekliwości – potrafisz czytać dokumentację techniczną zwracając uwagę na wszelkie możliwe problemy,
  • zaradności – jesteś samodzielny, umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie,
    z sukcesem wychodząc z ciężkich sytuacji,
  • odpowiedzialności – powierzone zadania realizujesz zgodnie z najlepszymi praktykami w tym zakresie, mając na uwadze wszelkie ewentualności,
  • otwartości –  jesteś osobą pozytywnie nastawioną do świata, otwartą na innych ludzi, lubisz rozmawiać o technologiach,
  • dyscypliny – stosujesz się do wewnętrznych standardów i procedur,
  • ambicji – chcesz się uczyć, potrafisz wygospodarować na to czas, chcesz awansować zawodowo
    i finansowo,
  • skrupulatności i konsekwencji w dążeniu do celu,
  • kreatywności i dynamiki w działaniu.
Czego się możesz spodziewać?
  • intensywnego rozwoju zawodowego,
  • dostępu do zaawansowanych systemów i rozwiązań IT (system CRM, konfiguratory, dokumentacja techniczna i handlowa producentów),
  • pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami IT obejmującymi zaawansowany sprzęt, oprogramowanie i usługi chmury (Microsoft, Vmware, Cisco, Dell, Fujitsu),
  • intensywnej nauki,
  • jasno wytyczonych obowiązków oraz zadań, w tym planów sprzedażowych,
  • dostępu do szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych aby stale podnosić Twoje kwalifikację,
  • stałych godzin pracy 8-16 (poniedziałek-piątek),
  • równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
  • stabilnych warunków zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • przejrzystego i atrakcyjnego systemu premiowania, uzależnionego od efektów Twojej pracy,
  • pracy przy ciekawych projektach z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii na rynku informatycznym.
  • służbowego samochodu po okresie próbnym
  • oraz całego kompletu benefitów jak poniżej:
bottom
Dokumenty proszę wysłać mailem na adres praca @ csk.com.pl 
 

Masz pytania? Napisz do nas!

Wyślij wiadomość