facebook adres e-mail telefon

Poznaj nas

Naszym priorytetem jest profesjonalizm działania, satysfakcja i zaufanie klienta, które są niezbędne do budowanie kontaktów, skutkujących długotrwałymi relacjami biznesowymi.

Centrum Systemów Komputerowych (CSK) działa od 1992 roku specjalizując się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych obejmujących sprzęt, oprogramowanie, usługi chmury oraz szeroki wachlarz zaawansowanych usług związanych z wdrożeniami, bezpieczeństwem i obsługą eksploatacyjną (Outsourcing IT).

Od początku działalności nasza oferta była skierowana do sektora przedsiębiorstw i instytucji. Na przestrzeni wielu lat wraz z naszymi klientami odnieśliśmy wiele sukcesów wdrażając nowe rozwiązania, które spowodowały, że ich działalność stawała się bardziej efektywna, rosła konkurencyjność, funkcjonalność i możliwości, a wszystko to przy zachowaniu jak najwyższych standardów bezpieczeństwa IT.

Standardy

Nasze wieloletnie doświadczenie zdobyte w trakcie realizacji setek projektów, kompetentny zespół inżynierów informatyków, współpraca z czołowymi, światowymi producentami rozwiązań, a przede wszystkim aktywne słuchanie i analiza potrzeb naszych klientów, pozwoliły nam na kompleksową realizację coraz bardziej złożonych projektów IT oraz zapewnienie bezpośredniego wsparcia specjalistów począwszy od fazy analizy potrzeb biznesowych, poprzez fazę projektowania, logistyki dostaw, wdrożenia, szkolenia, aż po późniejszy nadzór powdrożeniowy i eksploatacyjny. Niezależnie do tego czy naszym klientem jest firma z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, czy dział IT dużej firmy, zawsze kładziemy nacisk na najwyższe standardy obsługi, indywidualne podejście, kompleksową analizę rozwiązania. Naszymi klientami są zarówno firmy rodzime, jak też międzynarodowe, posiadające w naszym kraju swoje lokalne oddziały.

Obszar działania

Działamy na terenie całej Polski, choć część usług, takich jak Kompleksowa Obsługa Informatyczna (Outsourcing IT) oraz obsługa eksploatacyjna systemów informatycznych, z uwagi na szybki czas reakcji i związaną z tym konieczność naszej regularnej i częstej obecności u klienta, są realizowane wyłącznie na terenie województw: śląskiego, małopolskiego i opolskiego. W zakresie projektowania rozwiązań IT oraz ich wdrażania jesteśmy w stanie świadczyć usługi w całym kraju jak też (zdalnie) dla klientów na terenie Unii Europejskiej.

Nasza misja i cele

Nasza misja to dostarczanie klientom w sposób odpowiedzialny, kompetentny i profesjonalny zoptymalizowanych, kompleksowych rozwiązań informatycznych obejmujących niezbędny sprzęt, oprogramowanie, usługi chmury oraz związane z tym usługi projektowe i wdrożeniowe jak również późniejszą opiekę eksploatacyjną.

Nasze cele to:

  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z obecnymi oraz nowymi klientami, opartych na zaufaniu i satysfakcji.
  • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z obecnymi oraz nowymi klientami, opartych na zaufaniu i satysfakcji.
  • Ciągłe zwiększanie naszych kompetencji oraz podnoszenie wskaźników jakości obsługi i zadowolenia naszych klientów.
  • Aktywne śledzenie rynku i trendów rozwoju technologii oraz aktualizacja oferty usług i oferowanych rozwiązań́, tak aby ich paleta kompleksowy sposób odpowiadała aktualnym i przyszłym potrzebom naszych klientów.
  • Budowanie wizerunku odpowiedzialnej firmy technologicznej opartej na wiedzy i doświadczeniu oraz zaangażowanej w zwiększaniu bezpieczeństwa i optymalizacji działalności prowadzonej przez naszych klientów w oparciu o rozwiązania IT.
  • W konsekwencji utworzenie wysoko wyspecjalizowanej, technologicznej firmy usługowej o silnej pozycji rynkowej mogącej sprostać przyszłym wyzwaniom stawianym przez naszych klientów i mogącą oferować wartościowe i cenione przez nich rozwiązania informatyczne.

Dlaczego my

zaufanie
Zaufanie

Jesteśmy świadomi że podstawą udanej współpracy i perspektywicznego budowania biznesu jest kształtowanie trwałych relacji biznesowych, dlatego naszym priorytetem jest praca w atmosferze opartej na wzajemnym zaufaniu. Zaufanie naszych klientów budujemy krok po kroku poprzez hołdowanie tradycyjnym wartościom: uczciwości w działaniu, rzetelności w wykonywaniu prac, fachowości w zakresie udzielanych porad, cierpliwości w rozpoznawaniu natury zgłaszanych problemów, zrozumieniu uwarunkować w których realizowany jest projekt, poufności powierzonych informacji, otwartości na sugestie i uwagi, elastyczności w podejściu do warunków współpracy.

skuteczna obsługa informatyczna firm
Skuteczność

Starannie analizujemy problemy i potrzeby klienta Sumując się w jego wizje i oczekiwania. przeprowadzamy własne audyty zabezpieczenia i konfiguracji istniejącej Infrastruktury A następnie projektujemy i dopasowujemy rozwiązania w zakresie sprzętu oprogramowania i usług chmury aby jak najlepiej odpowiadały przedstawionym potrzebom. Każda propozycja jest szczegółowo analizowana Nie tylko pod kątem Kosztów zakupu i utrzymania ale przede wszystkim pod kątem bezpieczeństwa, Ewentualnej przyszłej rozbudowy, wpływu na pozostałe obszary działalności klienta jak również zgodności z Obowiązującymi przepisami oraz regułami dobrych praktyk.

helpdesk informatyczny 24h
Wygoda

Współpraca z naszymi klientami wymaga ciągłego kontaktu i wymiany informacji. Odpowiada za to profesjonalny system zgłoszeń serwisowych i obsługi helpdesku działający przez 24 godziny na dobę. Dzięki niemu klienci mają możliwość wykonywania zgłoszeń w dogodnej dla nich formie dzięki czemu oszczędzają czas, mają pełny wgląd w postęp w realizowanych prac i dostęp do systemu raportowanie wykonanych usług. System helpdesk, który przygotowaliśmy dla naszych klientów jest tożsamy z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez takie korporacje jak: IBM, Lufthansa, Philips. Dzięki temu rozwiązaniu nasi inżynierowie, administratorzy i serwisanci są w stanie realizować kilkadziesiąt tysięcy zgłoszeń rocznie a średni czas odpowiedzi to najwyżej kilkanaście minut.

informatycy, serwisanci, administratorzy bezpieczeństwa
Kompetencje

Zespół doświadczonych Inżynierów informatyków serwisantów oraz administratorów bezpieczeństwa i serwerów stawiających na pierwszym miejscu profesjonalne podejście do klienta i realizowanie powierzonych zadań. Kompetencje zespołu są potwierdzone zarówno przez referencje wystawione nam przez zadowolonych klientów Jak również przez certyfikaty i autoryzację udzielone przez naszych dostawców i partnerów.

profesjonalna obsługa it
Profesjonalizm

Jakość budowana z jednej strony na bazie wieloletniego doświadczenia a z drugiej strony na ciągłym podnoszeniu kompetencji inżynierów. Doskonale zdajemy sobie sprawę że wiedza pozyskana na Kursach i szkoleniach to nie wszystko, Ważne są umiejętności praktycznego wykorzystania tej wiedzy i świadomego użycie w taki sposób aby przygotowane rozwiązanie w pełni odpowiadała potrzebom użytkownika przepisom prawa A dodatkowo było bezpieczne i stabilne.

firma it
Doświadczenie

25 lat obecności w branży technologii IT, setki zrealizowanych projektów, każdy pomyślnie przeprowadzony projekt to nowe doświadczenia i kolejne szanse na przeprowadzenie następnych. Każdy kolejny projekt uczył nas czegoś nowego dzięki temu jesteśmy otwarci i gotowi na nowe wyzwania. Posiadamy szeroką interdyscyplinarną wiedzę na temat technologii informatycznych, procesów biznesowych, uwarunkowań organizacyjnych, finansowania oraz rozwiązywania najczęściej spotykanych problemów pojawiający się przy wdrażaniu nowych rozwiązań.

kompleksowa obsługa informatyczna
Kompleksowość

Skutecznie łączymy gotowe produkty takie jak sprzęt i oprogramowanie z usługami projektowania, wdrożenia, szkolenia i opieki eksploatacyjnej, dzięki czemu nasz klient może pozwolić sobie na komfort współpracy z wyłącznie jedną firmą w całym spektrum realizowanego projektu.

satysfakcja klienta
Satysfakcja

Wyznacznikiem wartości naszej pracy jest długofalowa satysfakcja klienta będąca efektem trafnie dobranego rozwiązania, zadowolenia z poziomu obsługi, wzrostu konkurencyjności, komfort pracy, wydajności użytkowników oraz poczucia bezpieczeństwa i spokoju.

bezpieczeństwo informatyczne

Bezpieczeństwo

Oferujemy bezcenny święty spokój, możliwy do uzyskania dzięki Naszemu doświadczeniu w szacowaniu i kontroli ryzyka związanego z wykorzystaniem infrastruktury informatycznej. Obecnie działalność każdej organizacji opiera się na użytkowaniu coraz bardziej złożonych i połączonych ze sobą systemach informatycznych. Kwestie związane z bezpieczeństwem należy rozpatrywać na bardzo wielu płaszczyznach obejmujących Między innymi autoryzowanego dostępu do danych, Zabezpieczenie danych na okoliczności przekłamania lub utraty, zabezpieczenie ciągłości pracy systemów informatycznych, zabezpieczanie transmisji danych, niekontrolowanego wycieku, kontrolę treści, odporność na próby ataków oraz działanie złośliwego oprogramowania poprzez kwestie związane z regulacjami prawnymi – użytkowanie oprogramowania zgodnie z licencjami zgodność systemów z przepisami o ochronie danych osobowych, Aż po kwestie związane z bezpieczeństwem zasilania, ochrony przeciwpożarowej i fizycznej ochrony sprzętu. W praktyce zarządzanie bezpieczeństwem sprowadza się do kompleksowego zarządzania ryzykiem poprzez określanie możliwych źródeł poszczególnych zagrożeń, szacowanie prawdopodobieństwa ich wystąpienia, ocenianie ich skutków i związanych z nimi możliwych strat Oraz do podejmowania konkretnych działań zapobiegawczy w postaci środków technicznych i organizacyjnych których stosowanie jest uzgadniane z klientem racjonalny z punktu widzenia względów technicznych i ekonomicznych.

CSK w liczbach

27 lat

na rynku usług informatycznych

Możemy z całym przekonaniem powiedzieć, że jesteśmy firmą z dłuższym stażem, co sprawia, że nasi klienci oddając nam w ręce swoje IT mogą liczyć na sprawdzonego i wiarygodnego partnera o ugruntowanej pozycji rynkowej.

1200

zrealizowanych projektów informatycznych

Wspieramy naszych klientów w całym procesie nowych projektów informatycznych, od koncepcji, przez projektowanie i dobór rozwiązań, realizację dostaw, wdrożenie, aż po późniejsze wsparcie w utrzymaniu ruchu, serwis i eksploatację.

180 lat

to sumaryczny staż naszego zespołu

Użyteczne kompetencje to wiedza poparta praktyką. Łączny staż naszego zespołu technicznego to ponad 150 lat doświadczeń z informatyką. To bagaż doświadczeń, którymi chętnie dzielimy się z naszymi klientami.

200

stale zadowolonych klientów

Działamy masowo co pozwala nam na oferowanie wysokiej jakości usług w rozsądnej cenie.

obsługa informatyczna śląsk

działamy regionalnie

Nasi klienci to nie tylko aglomeracja śląska. Usługi kompleksowej obsługi informatycznej realizujemy również dla klientów z ościennych województw, a zaawansowane wdrożenia i projekty rozwiązań IT dostarczamy na terenie całego kraju.

37

specjalizacji w zaawansowanym IT

Nasze główne specjalizacje to serwery, storage, backup, ochrona sieci, wirtualizacja, sieci, klastry, usługi chmury i usługi z tym związane. Posiadamy szereg certyfikatów nadanych przez producentów i potwierdzających uzyskane kompetencje.

12

umów dystrybucyjnych

Naszym klientom chcemy dostarczać jak najlepsze rozwiązania, dobierając je każdorazowo do specyficznych potrzeb. W tym celu nie ograniczamy się jedynie do jednego producenta. Posiadamy szereg umów dystrybucyjnych, które pozwalają nam oferować naprawdę szeroki asortyment sprzętu i oprogramowania.

24 tys.

zgłoszeń serwisowych rocznie

Aby sprawnie obsługiwać naszych klientów wdrożyliśmy szereg rozwiązań, które automatyzują prace i porządkują komunikację z użytkownikami. Dzięki temu żadna informacje nie ginie, a nasz dział techniczny jest w stanie bez problemu obsłużyć kilkadziesiąt tysięcy zgłoszeń rocznie.

18 min

to średni czas reakcji zespołu

Czas to pieniądz, szczególnie w sytuacji gdzie użytkownik napotkał na problem lub awarię. Średni czas reakcji naszego działu technicznego na otrzymane zgłoszenie to 18 minut.

420

zarządzanych systematycznie serwerów

W ramach stałej współpracy nasi klienci otrzymują zaawansowane systemy, które w trybie ciągłym monitorują serwery, wykrywają anomalie i w przypadku zaistnienia incydentu raportują go do naszej centrali.

5000

użytkowników objętych wsparciem

Pomagamy na co dzień rozwiązywać setki problemów począwszy od awarii sprzętu, poprzez systemy operacyjne, aż po sieci, aplikacje i usługi chmury.

18

pracowników działu technicznego

Duży zespół jest gwarancją dyspozycyjności, kompetencji i kompleksowości realizowanych usług.

6 osobowe

zespoły kompetencyjne

Nasi klienci cenią kameralną atmosferę obsługi, dlatego do każdego klienta przydzielamy dedykowany 6 osobowy zespół obejmujący serwisantów, informatyków oraz administratorów.

5 km

zawsze blisko naszych klientów

Dzięki naszej polityce decentralizacji i systemom zaprojektowanym do pracy rozproszonej jesteśmy zawsze blisko naszych klientów. Tak blisko, aby móc szybko przyjechać jeżeli tego będzie wymagał charakter wysłanego zgłoszenia.

104

certyfikaty inżynierskie i technologiczne

Nasi pracownicy stale podnoszą swoje kwalifikacje dzięki uczestnictwu w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, z których większość kończy się uznanymi w branży certyfikatami kompetencyjnymi.

Nasze kompetencje

Kompetencje i partnerzy

Nasze kompetencje powstały na bazie certyfikowanych szkoleń oraz wieloletnich doświadczeń i są budowane w oparciu o potrzeby naszych klientów jak też nierozerwalnie związane z technologiami, które oferujemy w ramach partnerstwa z dużymi światowymi dostawcami takimi jak Microsoft, VMware, Dell-EMC, Fujitsu, Cisco, Ubiquiti.

Autoryzacje

Posiadamy szereg autoryzacji wynikających zarówno z wolumenu dostarczanych rozwiązań jak też ze stopnia złożoności realizowanych wdrożeń. W ramach posiadanych autoryzacji możemy się pochwalić specjalizacjami w zakresie rozwiązań serwerowych (w tym serwery blade), rozwiązań storage (macierzowych), rozwiązań do backupu, wirtualizacji, budowania klastrów wysokiej dostępności oraz klastrów ciągłej dostępności, zarówno w zakresie rozwiązań serwerowych jak i pamięci masowych.

Branża informatyczna charakteryzuje się wyjątkowo szybkim rozwojem, ewolucją rozwiązań i ulepszeniami technicznymi wprowadzanymi do oferowanych rozwiązań. Dlatego staramy się, aby nasza oferta była w pełni kompleksowa i obejmowała możliwie najszerszy zakres produktów, usługi i rozwiązań, które będą przydatne naszym klientom. Strategiczne partnerstwa, linie produktowe oraz autoryzacje dotyczą jedynie głównego trzonu naszej oferty i nie wyczerpują jej pełnego portfolio.

Referencje

Nasze kompetencje potwierdzają referencje wystawione nam przez naszych klientów i dotyczące dużych i złożonych wdrożeń oraz dostaw jak również wysokie pozycje w rankingach partnerskich dostawców rozwiązań sprzętowych i programowych.