facebook adres e-mail telefon

Informatyk – Pracownik pionu serwisu IT | csk.com.pl

Czy wiesz, że pracując w Centrum Systemów Komputerowych możesz stać się specjalistą IT – najlepszym w swojej klasie?

Mamy wizję, cel oraz narzędzia aby tworzyć przyszłość dostarczając zaawansowane rozwiązania i usługi IT, takie jak:

serwery, macierze, backup, sieci, klastry, wirtualizacja, usługi chmury jak też usługi outsourcingu IT.

Szukamy energicznych i zaangażowanych osób, które razem z nami zbudują swój sukces zawodowy i finansowy. Jeżeli chcesz się

o tym przekonać to najlepszym sposobem będzie zgłoszenie swojej kandydatury na stanowisko:

 

Informatyk – Pracownik pionu serwisu IT

Miejsce pracy:

Cała aglomeracja śląska: Będzin, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska,

Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Tychy, Zabrze oraz siedziba firmy w Dąbrowie Górniczej.

Wynagrodzenie 4-6 tys. zł brutto

Charakterystyka stanowiska

Do twoich obowiązków będzie należała obsługa serwisowa sprzętu komputerowego, drukarek oraz sieci naszych klientów.

Całość pracy będzie wykonywana na miejscu u klientów i będzie się wiązała z dojazdami do ich siedzib.

Twój zakres obowiązków

  • Wdrożenia nowych komputerów, klonowanie systemów operacyjnych, modernizacja podzespołów, wdrażanie do domeny AD,

  • Konfiguracje oraz podłączanie urządzeń sieciowych takich jak przełączniki, punkty dostępowe itd.,

  • Konfiguracja urządzeń drukujących i skanujących,

  • Diagnostyka problemów ze sprzętem komputerowym, siecią, systemami operacyjnymi Windows, aplikacjami użytkowymi i biznesowymi,

  • Wykonywanie aktualizacji systemów operacyjnych Windows, aplikacji użytkowych oraz biznesowych,

  • Raportowanie wykonanych działań zgodnie z procedurami do Systemu Zgłoszeń Serwisowych,

Nasze wymagania

  • Posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie,
  • Musisz być dociekliwy i rozwiązywać problemy dokładnie, skutecznie i do końca,

  • Jesteś zaradny i odpowiedzialny umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie, powierzone zadania realizujesz sprawnie i szybko,

  • Cechuje Cię ambicja i chcesz się rozwijać, potrafisz wygospodarować na to czas,

  • Jesteś zdyscyplinowany i potrafisz się stosować do firmowych standardów i procedur,

  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B musisz być gotowym do pracy wyjazdowej w rejonie całej aglomeracji śląskiej.

To oferujemy

  • Stałe godziny pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku,

  • Intensywne wdrożenie w obowiązki w okresie pierwszych 3 miesięcy pod okiem opiekuna,

  • Wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,

  • Jasno wytyczone cele oraz zadania, jasne zasady współpracy,

  • Premie motywujące, uzależnione od jakości i wydajności wykonywanych prac,

  • Stabilna praca i możliwość awansu do działu helpdesk,

  • Samochód służbowy oraz karta Multisport po 3 miesięcznym okresie próbnym,

  • Miła atmosfera pracy w zespole specjalistów,

 

Zainteresowała Ci się nasza oferta, ale masz do niej pytania?

Napisz do nas: praca@csk.com.pl wpisując tytule nazwę stanowiska – postaramy się udzielić odpowiedzi i rozwiać ewentualne wątpliwości.

Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i zapoznanie się z realizacją obowiązku informacyjnego RODO w zakresie rekrutacji dostępnego na stronie:

https://www.csk.com.pl/praca/realizacja-obowiazku-informacyjnego-rodo-w-zakresie-realizacji-procesu-rekrutacji

 

 

 

Wróć