facebook adres e-mail telefon

Informatyk – Pracownik pionu serwisu IT | csk.com.pl

Czy wiesz, że pracując w Centrum Systemów Komputerowych możesz stać się specjalistą IT – najlepszym w swojej klasie?
 
Mamy wizję, cel oraz narzędzia aby tworzyć przyszłość dostarczając zaawansowane rozwiązania i usługi IT, takie jak:

serwery, macierze, backup, sieci, klastry, wirtualizacja, usługi chmury jak też usługi outsourcingu IT.


 Szukamy energicznych i zaangażowanych osób, które razem z nami zbudują swój sukces zawodowy i finansowy.

Jeżeli chcesz się o tym przekonać to najlepszym sposobem będzie zgłoszenie swojej kandydatury na stanowisko:

Informatyk – Pracownik pionu serwisu IT

Miejsce pracy:

Cała aglomeracja śląska: Będzin, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska,

Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Tychy, Zabrze oraz siedziba firmy w Dąbrowie Górniczej.

Wynagrodzenie 3-4,5 tys. zł brutto

Charakterystyka stanowiska

Do twoich obowiązków będzie należała obsługa serwisowa sprzętu komputerowego, drukarek oraz sieci naszych klientów.

Całość pracy będzie wykonywana na miejscu u klientów i będzie się wiązała z dojazdami do ich siedzib.

Czym będziesz się zajmować?

  • Diagnostyką - zarówno sprzętu, systemów operacyjnych jak i oprogramowania,
  • Modernizacją - głównie sprzętu komputerowego,
  • Aktualizacjami - aplikacji oraz systemów operacyjnych,
  • Konfiguracją - systemów, oprogramowania oraz drukarek i urządzeń sieciowych,
  • Raportowaniem wykonanych działań do systemu zgłoszeń serwisowych.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Dociekliwości - rozwiązujesz problemy skutecznie i do końca,
  • Zaradności - jesteś samodzielny, umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie,
  • Odpowiedzialności - powierzone zadania realizujesz zawsze do końca,
  • Dyscypliny - stosujesz się do wewnętrznych standardów i procedur,
  • Ambicji - chcesz się uczyć, potrafisz wygospodarować na to czas,
  • Samochodu - musisz mieć możliwość swobodnego przemieszczania się,
  • Odporności na stres – radzenia sobie w ciężkich sytuacjach,
  • Profesjonalizmu – zachowujesz kulturę osobistą w kontaktach z klientami.

Czego się możesz spodziewać?

  • Stałych godzin pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku,
  • Dostępu do zaawansowanych systemów i rozwiązań IT,
  • Intensywnej nauki w okresie pierwszych 2-3 miesięcy,
  • Wszystkich narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy,
  • Jasno wytyczonych obowiązków oraz zadań, jasnych zasad współpracy,
  • Premii motywujących, uzależnionych od jakości i wydajności wykonywanych prac,
  • Stabilnej pracy i możliwości awansu do działu helpdesk,
  • Samochodu służbowego po 3 miesięcznym okresie próbnym,
  • Miłej atmosfery pracy w młodym i dynamicznym zespole,
  • Benefitów np. karty Multisport.

Zainteresowała Ci się nasza oferta, ale masz do niej pytania? Napisz do nas: praca@csk.com.pl wpisując tytule nazwę

stanowiska – postaramy się udzielić odpowiedzi i rozwiać ewentualne wątpliwości.

 

Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i zapoznanie się z realizacją obowiązku

informacyjnego RODO w zakresie rekrutacji dostępnego na stronie:

 https://www.csk.com.pl/praca/realizacja-obowiazku-informacyjnego-rodo-w-zakresie-realizacji-procesu-rekrutacji

 

 

 

 

Wróć