facebook adres e-mail telefon

Informatyk – Pracownik pionu Helpdesk | csk.com.pl

Czy wiesz, że pracując w Centrum Systemów Komputerowych możesz stać się specjalistą IT – najlepszym w swojej klasie?
 
Mamy wizję,  cel oraz narzędzia aby tworzyć przyszłość dostarczając zaawansowane rozwiązania i usługi IT, takie jak: serwery, macierze, backup, sieci, klastry, wirtualizacja, usługi chmury jak też usługi outsourcingu IT.

 Szukamy energicznych i zaangażowanych osób, które razem z nami zbudują swój sukces zawodowy i finansowy. Jeżeli chciałbyś się o tym przekonać to najlepszym sposobem będzie zgłoszenie swojej kandydatury na stanowisko:

Informatyk – Pracownik pionu Helpdesk

Miejsce pracy: Siedziba firmy w Dąbrowie Górniczej.

Wynagrodzenie  5-7 tys. zł brutto

Charakterystyka stanowiska:

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za obsługę zgłoszeń pomocy technicznej dla użytkowników - pracowników naszych klientów. Całość pracy odbywać się będzie w siedzibie firmy.

Czym będziesz się zajmować?

  • Diagnostyką - zarówno sprzętu, systemów operacyjnych jak i oprogramowania,
  • Wsparciem użytkownika – w zakresie aplikacji użytkowych i biznesowych (Symfonia, CDN Optima, Płatnik, Insert GT, Madar, JPK, EDeklaracje, itp),
  • Aktualizacjami - oprogramowania oraz systemów operacyjnych,
  • Usługami chmur - serwerami poczty, usługami zewnętrznymi (np. bankowość elektroniczna),
  • Dokumentacją – prowadzeniem dokumentacji technicznej zgodnie ze standardami,
  • Raportowaniem - wykonanych działań do systemu zgłoszeń serwisowych.

Co powinieneś umieć?

  • Wiedzieć jak wykonać szeroko pojętą diagnostykę i konfigurację systemów operacyjnych Windows,
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi,
  • Znać i rozumieć zagadnienia sieciowe (porty sieciowe, adresacje, routing, nat, etc),
  • Znać i potrafić zastosować popularne narzędzia i aplikacje diagnostyczne: wiersza poleceń, dyskowe oraz systemowe,
  • Potrafić wykonać instalację, konfigurację oraz diagnostykę urządzeń drukujących i skanujących,
  • Orientować się w podstawach rozwiązań serwerowych firmy Microsoft, takich jak: SQL, Active Directory i RDS

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Dociekliwości - rozwiązujesz problemy skutecznie i do końca,
  • Zaradności - jesteś samodzielny, umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie,
  • Odpowiedzialności - powierzone zadania realizujesz zawsze do końca,
  • Dyscypliny - stosujesz się do wewnętrznych standardów i procedur,
  • Ambicji - chcesz się uczyć, potrafisz wygospodarować na to czas,
  • Odporności na stres – radzenia sobie w ciężkich sytuacjach,
  • Profesjonalizmu – zachowujesz kulturę osobistą w kontaktach z klientami.

Czego się możesz spodziewać?

  • Rotacyjnych godzin pracy (7-15, 8-16) od poniedziałku do piątku,
  • Miłej atmosfery pracy w młodym i dynamicznym zespole,
  • Możliwości częściowej pracy w trybie zdalnym,
  • Pracy z nowoczesnymi rozwiązaniami IT,
  • Intensywnej nauki w okresie pierwszych 2 miesięcy,
  • Wszystkich narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy,
  • Jasno wytyczonych obowiązków oraz zadań, jasnych zasad współpracy,
  • Premii motywujących, uzależnionych od jakości i wydajności wykonywanych prac,
  • Możliwości awansu do działu administratorów,
  • Benefitów np. karty Multisport,
  • Pysznej, nielimitowanej kawy.

Zainteresowała Ci się nasza oferta, ale masz do niej pytania? Napisz do nas: praca@csk.com.pl wpisując   tytule nazwę stanowiska – postaramy się udzielić odpowiedzi i rozwiać ewentualne wątpliwości.

Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i zapoznanie się z realizacją obowiązku informacyjnego RODO w zakresie rekrutacji dostępnego na stronie https://www.csk.com.pl/praca/realizacja-obowiazku-informacyjnego-rodo-w-zakresie-realizacji-procesu-rekrutacji

 

Wróć