facebook adres e-mail telefon

Informatyk – Pracownik pionu Helpdesk | csk.com.pl

Czy wiesz, że pracując w Centrum Systemów Komputerowych możesz stać się specjalistą IT – najlepszym w swojej klasie?
 
Mamy wizję,  cel oraz narzędzia aby tworzyć przyszłość dostarczając zaawansowane rozwiązania i usługi IT, takie jak: serwery, macierze, backup, sieci, klastry, wirtualizacja, usługi chmury jak też usługi outsourcingu IT.

 Szukamy energicznych i zaangażowanych osób, które razem z nami zbudują swój sukces zawodowy i finansowy. Jeżeli chciałbyś się o tym przekonać to najlepszym sposobem będzie zgłoszenie swojej kandydatury na stanowisko:

Informatyk – Pracownik pionu Helpdesk

Miejsce pracy: Siedziba firmy w Dąbrowie Górniczej.

Wynagrodzenie  6-9 tys. zł brutto

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie użytkownika końcowego w zakresie problemów z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi,

  • Zdalne instalacje oraz wdrożenia nowych stanowisk do domeny AD,

  • Instalacje oraz aktualizacje aplikacji użytkowych oraz biznesowych,

  • Zarządzanie użytkownikami w domenach Active Directory,

  • Diagnostyka sprzętu, systemów operacyjnych oraz problemów sieciowych,

  • Zarządzanie usługami w chmurze - serwerami poczty, usługami M365, usługami zewnętrznymi,

  • Prowadzenie dokumentacji technicznej zgodnie ze standardami,

  • Raportowanie wykonanych działań do Systemu Zgłoszeń Serwisowych.

Nasze wymagania

  • Posiadasz wiedzę jak wykonać szeroko pojętą diagnostykę i konfigurację systemów operacyjnych Windows,

  • Masz doświadczenie w konfiguracji i rozwiązywania problemów z aplikacjami użytkowymi i biznesowymi,

  • Znasz praktyczne zastosowanie zagadnień sieciowych (porty sieciowe, adresacje, routing, nat, etc),

  • Umiesz stosować popularne narzędzia i aplikacja diagnostycznych: wiersz poleceń, powershell, narzędzia dyskowe oraz systemowe,

  • Potrafisz wykonać instalację, konfigurację oraz diagnostykę urządzeń drukujących i skanujących,

  • Znasz w zakresie podstawowym rozwiązania serwerowe firmy Microsoft, takie jak: SQL, Active Directory i RDS, Hyper-V, M365,

  • Musisz być dociekliwy i rozwiązywać problemy dokładnie, skutecznie i do końca,

  • Jesteś zaradny i odpowiedzialny, umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie, powierzone zadania realizujesz sprawnie i szybko,

  • Cechuje Cię ambicja i chcesz się rozwijać, potrafisz wygospodarować na to czas,

  • Jesteś zdyscyplinowany, odporny na stres i potrafisz się stosować do firmowych standardów i procedur,

  • Posiadasz mnimum 2 letnie doświadczenie.

To oferujemy

  • Stałe godziny pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku,

  • Intensywne wdrożenie w obowiązki w okresie pierwszych 2 miesięcy pod okiem opiekuna,

  • Wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,

  • Jasno wytyczone cele oraz zadania, jasne zasady współpracy,

  • Premie motywujące, uzależnione od jakości i wydajności wykonywanych prac,

  • Miła atmosfera pracy w zespole specjalistów,

  • Możliwość częściowej pracy w trybie zdalnym,

  • Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami IT,

  • Możliwość awansu do działu administratorów,

  • Pyszna, nielimitowana kawa oraz karta Multisport.

Zainteresowała Ci się nasza oferta, ale masz do niej pytania? Napisz do nas: praca@csk.com.pl wpisując   tytule nazwę stanowiska – postaramy się udzielić odpowiedzi i rozwiać ewentualne wątpliwości.

Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i zapoznanie się z realizacją obowiązku informacyjnego RODO w zakresie rekrutacji dostępnego na stronie https://www.csk.com.pl/praca/realizacja-obowiazku-informacyjnego-rodo-w-zakresie-realizacji-procesu-rekrutacji

 

Wróć